|

مناظره میرسلیم و خسروانی درباره واردات خودرو؛ کار رسید به کنترل کولر!

مناظره عجیب میرسلیم دوباره وایرال شد؛ آخرش داشتن دعـ.ـوا میکردن دیگه

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مصطفی میرسلیم نماینده مجلس که از حامیان سرسخت خودروی داخلی است در مناظره ی جدید خود بار دیگر اظهاراتی جنجالی درباره ی موضوع واردات خودرو به کشور داشته است. میرسلیم در برنامه اینترنتی «راه دیگر» با مجری گری یاشار سلطانی، با علی خسروانی، مالک بزرگ ترین مجموعه خصوصی فروش خودرو در بازار ایران و تحلیلگر بازار خودرو به مناظره نشست، مناظره ای که در آن به نظرات دو جریان موافق و مخالف واردات خودرو پرداخته شد.

میرسلیم در این برنامه گفته: مردم به خودرو نیازی ندارند، زمانی که حمل و نقل عمومی وجود دارد. علی خسروانی در این مناظره نیز اظهار کرد: پدربزرگ‌های ما هم تیپ شما هستند فقط میگن همینه که من میگم، منتهی فرقش چیه؟ اونا کنترل تلویزیون و کولر دستشونه، جنابعالی کنترل مملکت رو دستت گرفتی.

پس از انتشار این مناظره، خسروانی در توییتر خود درباره ی میرسلیم نوشت:

برای مصطفی میرسلیمِ بعد از مناظره در ذهنم احترام بیشتری نسبت به قبل از منظره قائل هستم. همانطور که حدس میزدم او خود واقعی اش است، نقش بازی نمیکند به صحبت های نادرستی (البته از نگاه من) که میزند واقعا اعتقاد دارد، نیّت اش خیر است اگرچه خروجی عملکردش فاجعه است و به اقتضای سن اش نمیخواهد بپذیرد، راه عصبانی کردنش را بلد بودم ولی روی آنها پافشاری نمیکردم چون نمیخواستم بحث و برنامه را خاتمه بدهد ، او را تا پایان روی صندلی لازم داشتم تا کلام بیشتری مبادله شود. استخوان خرد کردنش در سیاست از طمأنینه اش مشخص بود،شاید او مقصر نیست، اینکه در ایران سیاستمداران بازنشسته نمیشوند پاشنه ی آشیل اوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی