|

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشور سال 99 اعلام شد + جزئیات و زمان برگزاری

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشور سال 99 اعلام شد + جزئیات و زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی کشور.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز-

در زمان شیوع بیماری کرونا در کشور بسیاری از برنامه ها در کشور کنسل شده و به زمان دیگری موکول شدند. آزمون استخدامی نیز از مواردی بود که زمان آن به تعویق افتاد. اما حالا با گذشت دو ماه از زمان اولیه ای که قرار بود آزمون استخدامی کشور 99 برگزار شود، سازمان سنجش زمان برگزاری این آزمون و جزئیات و شرایط برگزاری هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور را اعلام کرده است. در ادامه برای اطلاع از جزئیات با ما همراه باشید.

زمان برگزاری آزمون استخدامی کشور سال 99 اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص زمان برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه ‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹ توضیحاتی ارائه کرده است. فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت با توجه به مصوبات چهل و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رشد فزاینده بیماری کووید - ۱۹ در کشور و اعمال محدودیت ‌ها در اکثر استان ‌ها، مقرر شد تاریخ برگزاری هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه ‌های اجرایی سال 1399 از روزهای ۶ و ۷ آذر ماه به 11 و 12 دی 99 تغییر یابد. زرین آمیزی اظهار داشت: بر اساس برنامه زمان بندی قرار است هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌ های اجرایی سال ۱۳۹۹ در روزهای پنجشنبه 11 دی و جمعه 12 دی 99 برگزار شود و تغییر مجددی در زمان آزمون رخ نمی دهد. وی افزود: متقاضیان برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون لازم است اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون را که در تاریخ ۷ دی ماه ۹۹ منتشر می‌شود را مطالعه کنند. سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: ثبت ‌نام و شرکت در هشتمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه ‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ در شهریور ماه انجام شد و تعداد ۱۴۳ هزار داوطلب در آن ثبت نام کردند. زمان برگزاری آزمون استخدامی کشور در سال 99 نیز طبق اظهارات ایشان 11 و 12 دی ماه 99 می باشد. پیشنهاد می شود: علت قطعی آب شرب مشهد چه بود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی