|

(عکس) همسر و دختران سردار سلیمانی در دیدار با رهبر انقلاب

در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی همسر و فرزندان ایشان با رهبر انقلاب دیدار کردند.

لینک کوتاه کپی شد

همزمان با نزدیک شدن به سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خانواده او با رهبر انقلاب دیدار کردند. سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تاریخ ۱۳دی ماه سال گذشته به شهادت رسید.

همسر و فرزندان سردار سلیمانی

تصویری از همسر و دخترهای سردار سلیمانی در محضر رهبر انقلاب را ببینید. در آستانه‌ی اولین سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و جمعی از همرزمان، خانواده و تعدادی از دست‌اندرکاران مراسم سالگرد سرداران شهید مقاومت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند. (عکس) همسر و دختران سردار سلیمانی در دیدار با رهبر انقلاب (عکس) همسر و دختران سردار سلیمانی در دیدار با رهبر انقلاب (عکس) همسر و دختران سردار سلیمانی در دیدار با رهبر انقلاب (عکس) همسر و دختران سردار سلیمانی در دیدار با رهبر انقلاب

جزئیات برنامه‌های اولین سالگرد شهادت سردار دل‌ها در کرمان

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم سالگرد شهید سلیمانی این برنامه‌ها در مصلی کرمان به صورت قشری که مخاطبین آن خاص هستند، برگزار خواهد شد به این صورت که ساعات شروع برنامه‌های مصلی هر روز از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح و عصرها از ساعت ۱۵ لغایت ۱۷ خواهد بود ضمن اینکه در این بازه زمانی از ساعت ۸ تا ۱۸ نیز در گلزار شهدا برنامه‌های خوب و متنوعی پیش‌بینی شده است. زمانی یادآور شد: سخنرانان مطرح کشوری و لشکری نیز از تاریخ ۱۲ الی ۱۸ دیماه برای مراسمات مختلف اولین سالگرد شهید سلیمانی دعوت شده‌اند. وی گفت: طبق پیش‌بینی‌ها برنامه‌های ویژه شهرستانی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم از ۱۲ تا ۱۷ دی‌ماه در شهرستان‌های مختلف برگزار می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها