|

دیدار خانواده سردار سلیمانی با رهبر انقلاب + عکس

رهبر انقلاب امروز با خانواده سردار سلیمانی و برگزارکنندگان بزرگداشت سالگرد این شهید عزیز دیدار کردند در این دیدار محمد باقر قالیباف هم…

لینک کوتاه کپی شد

رهبر انقلاب امروز با برگزار کنندگان بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی دیدار می‌کنند. در آستانه سالگرد شهادت سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس جمعی از برگزار کنندگان مراسم سالگرد شهدای مقاومت و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند در این دیدار محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار چهار توصیه مهم به مسئولان و ملت ایران داشتند: «در همه زمینه‌ها قوی شوید»، «به دشمن اعتماد نکنید»، «اتحاد ملی را حفظ کنید» و «بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشید، به فکر خنثی کردن تحریم باشید». ایشان با بیان این واقعیت که «رفع تحریم به دست دشمن است اما خنثی‌سازی آن به دست خودمان است»، گفتند: بنابراین باید بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشیم بر خنثی کردن آن تمرکز کنیم. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته نمی‌گوییم دنبال رفع تحریم نباشیم، چرا که اگر بتوان تحریم را رفع کرد، حتی یک ساعت هم نباید تأخیر کنیم، اگرچه اکنون چهار سال است که تأخیر شده و از سال ۹۵ که بنا بود همه تحریم‌ها یک‌باره برداشته شود، تا امروز نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه زیادتر هم شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به مسئولان گفتند: اگر بتوان با روش درست، عاقلانه، ایرانی- اسلامی و عزتمندانه تحریم‌ها را برطرف کرد باید این کار را انجام داد اما تمرکز عمده باید بر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشد که ابتکار آن به دست شما است. ایشان در پایان خاطرنشان کردند: من از مسئولین کشور حمایت می‌کنم به شرطی که به اهداف ملت پایبند باشند. پیش از سخنان رهبر انقلاب سلامی، سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت بیان کرد.

دیدار خانواده سردار سلیمانی با رهبر انقلاب + عکس دیدار خانواده سردار سلیمانی با رهبر انقلاب + عکس دیدار خانواده سردار سلیمانی با رهبر انقلاب + عکس منبع:

همشهری آنلاین، خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی