|

جمشید پژویان اقتصاددان درگذشت+ علت فوت جمشید پژویان

استاد برجسته اقتصاد ایران آقای دکتر جمشید پژویان امروز صبح به رحمت خدا رفتند. جمشید پژویان در سال ۱۳۲۴ در شهر سنندج متولد شد. وی چندی بعد…

لینک کوتاه کپی شد

استاد برجسته اقتصاد ایران آقای دکتر جمشید پژویان امروز صبح به رحمت خدا رفتند. ضایعه درگذشت ایشان را به خانواده محترمشان، جامعه علمی و به ویژه دانشجویان ایشان تسلیت عرض میکنیم.

بیوگرافی دکتر جمشید پژویان

جمشید پژویان در سال ۱۳۲۴ در شهر سنندج متولد شد. وی چندی بعد به همراه خانواده به شهر قزوین نقل مکان کرد و در آنجا تحصیلات مقدماتی خود را انجام داد. پژویان برای ادامه تحصیل در دانشگاه تهران پذیرفته شد و در رشته اقتصاد تحصیل کرد و سال 1349 مدرک لیسانس خود را اخذ کرد. وی سپس برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالتی یوتا پذیرفته شد و در همین رشته ادامه تحصیل داد و موفق شد مدرک فوق لیسانس (سال 1354) و دکترای (سال 1357) خود را دریافت کند. در کارنامه شغلی جمشید پژویان اقتصاددان، ریاست شورای رقابت و تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد اسلامی به چشم می‌خورد.

سوابق اجرایی دکتر پژویان

ریاست شورای رقابت مدیر گروه اقتصاد، دانشگاه علامه طباطبائی (از سال 1372 تا 1378) رئیس دانشکده علوم و بهداشت علامه طباطبائی (از سال 1364 تا 1368) معاون آموزشی دانشکده آموزش از راه دور (سال 1363) مدیر گروه اقتصاد، مجتمع ادبیات و علوم انسانی دانشگاه الزهرا (از سال 1363 تا 1361) مدیر گروه اقتصاد و مدیریت، دانشگاه آزاد ایران، انقلاب فرهنگی (سال 1358)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها