به همت درمانگاه تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی فریمان و در اقدامی خیرخواهانه داروهای مورد نیاز بازنشستگان تامین اجتماعی در بین آنان رایگان توزیع می شود. مرکز خراسان رضوی؛ شهرستان فریمان در حال حاضر 3 هزار و 600نفر از بازنشستگان دارای پرونده بیماری مزمن دارد که به خاطر ویروس کرونا به صورت ماهانه و دوماهانه به درمانگاه مراجعه می کنند. منبع:صداو سیما