محروم شدن سعید عزتاللهی
سعید عزتاللهی با دریافت دومین کارت زرد خود در دیدار برابر مصر از دیدار احتمالی ایران در مرحله حذفی محروم شد.
تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب آخرین دیدار خود در رقابتهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف مصر رفته است. سعید عزتاللهی، هافبک تیم ملی در دقیقه ۷۹ کارت زرد گرفت و در صورت صعود ایران به دور بعد، عزتاللهی محروم خواهد بود.
به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا؛ عزتاللهی پیش از در بازی برابر بلژیک هم کارت زرد گرفته بود و به این ترتیب دو کارته شد.