|

هشتگ عصر جدید ؛ ویژه برنامه احسان علیخانی با محوریت کرونا

احسان علیخانی با برنامه جدید هشتگ عصر جدید به آنتن شبکه 3 بازمی گردد. ایمان قیاسی مجری این برنامه است. که البته در هر قسمت احسان علیخانی…

لینک کوتاه کپی شد

احسان علیخانی با ویژه برنامه «هشتگ عصر جدید» و با محوریت کرونا به آنتن شبکه سه سیما بازگشت. به گزارش خبرنگار مهر، ایمان قیاسی مجری این برنامه در قالب یک ویدئو که روابط عمومی این مسابقه منتشر کرده، از بازگشت این برنامه به آنتن شبکه سه سیما خبر داده است.

تاریخ پخش هشتگ عصر جدید

در این ویدئو، آریا عظیمی‌نژاد هم حضور دارد و عوامل «هشتگ عصر جدید»، تاریخ پخش برنامه‌هایی که جدیداً ضبط شده‌اند را، نیمه ابتدایی دی‌ ماه، اعلام می‌کنند. این مجموعه برنامه از، هشت قسمت است و در هر قسمت احسان علیخانی هم حضور دارد.

پیشنهاد می شود: نیما شاهرخ شاهی با پارادوکسیکال برنده 3 جایزه از جشنواره سیاتل شد

موضوع هشتگ عصر جدید

همچنین در هر قسمت یکی از داوران برنامه هم حضور دارند که قسمت اول با امین حیایی پیش خواهد رفت و اواخر دی ‌ماه نوبت به آریا عظیمی‌نژاد می‌رسد. احسان علیخانی در این برنامه مهمانانی هم دارد که قرار است با فضایی کرونایی با آن‌ها گفتگو کند.

اولین قسمت از این برنامه پنجشنبه چهارم دی ماه روی آنتن می‌رود و بعد از آن جمعه، شنبه و یکشنبه هم ادامه خواهد داشت. سپس در هفته‌های بعد شنبه و یکشنبه روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بیوگرافی ایمان قیاسی

ایمان قیاسی خواننده و مجری ایرانی، متولد ۳۱ خرداد ماه سال ۱۳۶۲ در شهر تهران، وی فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته موسیقی است که ابتدا با ورود به عرصه نوازندگی، سپس خوانندگی و این روزها با مجری گری شناخته شده است.

ایمان قیاسی در خانواده ای با ۳ فرزند بزرگ شده است و دارای دو برادر به نام های امید و مرتضی می باشد و خودش فرزند وسطی خانواده است. وی همچنین پسر عمه حمیدرضا فرزانه فوتبالیست سابق است. وی مادرش را از دست داده است و در پست های در صحفه شخصی اش ابراز دلتنگی کرده است.

حضور ایمان قیاسی در تیم احسان علیخانی

ایمان قیاسی به صورت رسمی در آبان ماه سال ۱۳۹۸ وقتی که ۳۶ ساله بود با خانم شیوا نوروزی ازدواج کرد و خبر ازدواج وی را احسان علیخانی رسانه ای کرده بود. ایمان قیاسی سال ۹۱ اولین بار با اجرای برنامه سایه روشن به تلویزیون آمد و بعد از آن با اضافه شدن به گروه هنری احسان علیخانی پای ثابت برنامه های او شد و تیتراژ برنامه ماه عسل را هم خوانده است و حالا به عنوان مجری پشت صحنه برنامه عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی حضور دارد.

منبع: مهر، پرشین وی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی