|

نیما شاهرخ شاهی با پارادوکسیکال برنده 3 جایزه از جشنواره سیاتل شد

نیما شاهرخ شاهی با فیلم کوتاه پارادوکسیکال در جشنواره سیاتل آمریکا شرکت کرد و برنده 3 جایزه شد. این فیلم در بخش horror جشنواره سیاتل به…

لینک کوتاه کپی شد

فیلم کوتاه «پارادوکسیکال» ساخته نیما شاهرخ شاهی در بخش horror جشنواره سیاتل ،‎ ‎به نمایش در آمد و توانست جایزه بهترین فیلم و بهترین ساخته را به نیما شاهرخ شاهی و بهترین فیلمنامه را به امید صدیقی برساند. این جشنواره به صورت تخصصی به فیلم‌های ژانر ترسناک می‌پردازد و جوایز آن به صورت آکادمیک و رای گیری آن توسط اعضای آکادمی فیلم‌های ترسناک جشنواره سیاتل انجام می‌شود.

پارادوکسیکال درامی پر تعلیق

فیلم «پارادوکسیکال» که درامی روانشناختی و پر تعلیق است، به بیان داستان یک اتفاق ساده از دید آدم‌های مختلف با نگاه‌های متفاوت می پردازد.این فیلم اگر چه از لحاظ محتوایی فیلمی واقع‌گرا است اما در فرم رگه‌های سورئالیستی دارد.

پیشنهاد می شود: حمیدرضا پگاه ؛ خانه امن سخت‌ترین کار بازیگری ام بود

عوامل فیلم پارادوکسیکال

نیما شاهرخ شاهی، آزاده سعادتمند، دایانا جعفری، صدف ثامنی، ریحانه رحیمی و اسماء حسینی بازیگران این فیلم هستند. علی عطشانی و اسمایل استودیو، تهیه‌کننده «پارادوکسیکال» و پخش جهانی این فیلم با کمپانی Three Gardens Film است.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد ۱۷ مرداد ۱۳۶۰ بازیگر ایرانی و مهندس عمران است. وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است، او دارای یک خواهر به نام نیلوفر است که در کشور سوئد زندگی می کند. علاقه او به سینما باعث شد تا سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم سینمایی مکس به کارگردانی سامان مقدم وارد عرصه سینما شود.

نیما بعد از این فیلم در آثار سینمایی همچون پارک وی، دایره زنگی، مجنون لیلی و کیش و مات بازی کرد. البته شاهرخ‌شاهی رشته عمران را رها نکرد و تا پنج سال پیش بازیگری و عمران را با هم کار می‌کرد، اما از آن زمان همه تمرکزش را در بازیگری گذاشت.

نیما فعالیت در تلویزیون را هم با ایفای نقش مهران خواستگار لیلا در سریال شمس‌العماره ساخته سامان مقدم آغاز کرد و بعد از آن در سریال‌های فاصله‌ها، ملکوت، موج و صخره، دختران حوا، مرد نقره‌ای, میلیاردر و معراجی‌ها به ایفای نقش‌های مختلف پرداخت.

منبع: خبرآنلاین، بیتوته

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی