|

رسوایی جنسی دو فوتبالیست مشهور؛ عکس مشترک با یک زن در رختخواب!

به تازگی تصویری از دیگو کاستا و گابریل ژسوس در کنار یک زن منتشر شده است. ان عکس ها در یک کتاب انجیل در یک مرکز خیریه پدا شده است.

لینک کوتاه کپی شد

ضربه محکم و ناگهانی! عکس های خصوصی دو ستاره فوتبال، "دیگو کاستا" و "گابریل ژسوس"، هر دو در کنار یک زن، میان کتاب انجیل، در یک فروشگاه خیریه پیدا شدند. این کتاب مقدس در یکی از دو کیسه ای بود که یک زن به فروشگاه خیریه ای در مریلبون مرکز لندن تحویل داد.

ماجرا تصاویر جنجالی ژسوس و کاستا چیست؟

ماجرا از این قرار است که در این تصاویر ژسوس و کاستا هر دو با یک زن بودند. آنها هر دو می خندیدند و در حالی که بدون پیراهن روی بالش در کنار آن زن اسرارآمیز، بسیار ریلکس بنظر می آمدند. به نظر می رسد که تصاویر در زمان های مختلف گرفته شده اند. فروشگاه خیریه به طور معمول، اره برقی و لباس دست دوم دریافت می کند. پس، این خبر شوک آور قطعاً روال معمول این فروشگاه را بر هم زد. در طول ماه مه، دو کیسه تحویل داده شد، اما تا زمانی که کارمندان در هفته گذشته، آنها را بررسی نکردند، هیچ چیز قابل توجهی پیدا نشد.

این منبع گفت: «یک زن که به ظاهر اسپانیایی یا لاتین تبار می آمد، کیف ها را در آنجا رها کرد. او گفته بود که یکی از دوستانش از کشور رفته است و میخواست قبلِ خروجش از شر تعدادی خرت و پرت خلاص شود. زنی که کیسه ها را آورد، هرگز بازنگشت. بنابراین، کسی نمی دانسته با عکس ها چه کند."

مشخص نیست که این عکس ها چه زمانی گرفته شده اند.

پیشنهاد می شود: (عکس) مرگ مدل معروف مکزیکی حین عمل جراحی باسن!

چقدر از زندگی خصوصی گابریل ژسوس اطلاع دارید؟

مهاجم برزیلی، ژسوسِ 23 ساله که بدنش پوشیده از خال کوبی است، در سال 2017 به منچستر سیتی پیوست و اوایل سال جاری از مدلی به اسم "فرناندا کی روش" جدا شد. یک منبع قبلاً گفته بود: "ژسوس تصمیم گرفت رابطه خود را با پارتنرش پایان دهد تا بیشتر روی حرفه خویش تمرکز کند."

رسوایی جنسی دو فوتبالیست مشهور؛ عکس مشترک با یک زن در رختخواب!

زندگی شخصی پرحاشیه دیگو کاستا

کاستای 32 ساله ی اسپانیایی، از سال 2014 به طور متوالی سه سال در چلسی بازی کرد و اکنون در اتلتیکو مادرید توپ می زند. وی متاهل است و دو فرزند دختر دارد، بنابراین هیچ توجیهی برای خیانت به همسرش وجود ندارد. در سال 2014 فاش شد، هنگامی که دوست دخترش که مدلی برزیلی به اسم "میشل زوان" است، مچ او را به دلیل خیانت به وی و ارتباط مخفیانه با خواهرش گرفت، ارتباطش را با کاستا تمام کرد.

رسوایی جنسی دو فوتبالیست مشهور؛ عکس مشترک با یک زن در رختخواب!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی