|

حاشیه یا رابطه جدید ریحانه پارسا و حامد پهلان در اینستاگرام!

حاشیه های جدید داغ اینستاگرام توسط خانم بازیگر در ترکیه جنجالی شد. حاشیه جدید ریحانه پارسا و حامد پهلان سوژه داغ رسانه ها و اینستاگرام شد.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز/

ماجرای ریحانه پارسا و حامد پهلان در اینستاگرام حاشیه است یا رابطه ای جدید، حامد پهلان خواننده پاپ ایرانی برای ریحانه پارسا آرزوی موفقیت کرده و ریحانه پارسا براوی حاشیه درست کرده است و حامد گهلان در استوری جدیدش جوابی دندان شکن داد. در ادامه شما می توانید این تصاویر را در زیر متن و در سایت شایانیوز مشاهده کنید:

تمامی خبر های داغ روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

ریحانه پارسا در موزیک ویدیو شادمهر

ریحانه پارسا بازیگر و هنرپیشه کم سن و سال ایرانی که این روز ها به پر حاشیه ترین بازیگر ایرانی و چهره اینستاگرامی تبدیل شده است. بار دیگر حاشیه ساز شد. حضور ریحانه پارسا در موزیک ویدیو جدید شادمهر عقیلی بارون دلم خواست جنجال به پا کرد. در ادامه متن موزیک ویدیو و تیزر آهنگ جدید شادمهر عقیلی به نام بارون دلم خواست با حضور و بازی ریحانه پارسا را مشاهده کنید.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده این روز ها به پر حاشیه ترین چهره اینستاگرامی ایران تبدیل شده است. حواشی ریحانه پارسا از خبر مهاجرت به ترکیه و خداحافظی با ایران تا خبر کشف حجاب و انتشار تصاویر نیمه برهنه حاشیه و جنجال های زیادی به پا کرد. تا به جایی که ساعتی پیش ویدیویی از همکاری جدید ریحانه پارسا با شادمهر عقیلی منتشر شد. اما در ادامه نگاهی به بیوگرافی ریحانه پارسا داشته باشیم.
  • نام : ریحانه پارسا
  • تاریخ تولد: ۱۳۷۲
  • ملیت : ایرانی
  • محل تولد: تهران
  • پیشه : بازیگر
  • تحصیلات: لیسانس بازیگری
  • فعالیت : تئاتر ۱۳۹۶ تاکنون
ریحانه پارسا فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه سوره در سال 94 است و به جز بازیگری در عکاسی نیز فعالیت تخصصی دارد. ریحانه پارسا فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر و کارهای دانشجویی دانشگاه سوره شروع کرد، می گوید اینقد بلند پرواز بودم که یک روزی می دانستم موقعیتی برای دیده شدنم پیش خواهد آمد. اولین و حرفه ای ترین تجربه رسمی ریحانه پارسا در تلویزیون با سریال پدر نقش لیلا شروع شده است، این سریال در سال 97 از شبکه دو پخش شد. ریحانه پارسا به نویسندگی و همچنین کتاب های روانشناسی و طراحی صحنه علاقه خاصی دارد. پیشنهاد می شود: واکنش تند شهره قمر به همکاری شادمهر و ریحانه پارسا

شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی خواننده ، آهنگساز ، تنظیم ‌کننده ، نوازنده ، ترانه ‌سرا و بازیگر ایرانی است که با انتشار چند آلبوم موسیقی در ایران کار خود را آغاز کرد. وی پس از مدتی ابتدا به کانادا و سپس به ایالات متحدهٔ آمریکا مهاجرت کرده و هم اکنون نیز در آنجا ساکن است. شادمهر عقیلی اخیرا با انتشار تیزر آهنگ جدیدش و همکاری با ریحانه پارسا بازیگر حاشیه ساز همه را شوکه کرده است. همکاری شادمهر عقیلی با ریحانه پارسا کاربران فضای مجازی و طرفداران شادمهر عقیلی را بسیار شوکه کرده و گفته می شود بسیاری از هواداران به او سخت انتقاد کرده و وی را در صفحه مجازی اش در اینستاگرام ریپورت کرده اند. انتظار می رود که در پی این ریپورت ها احتمال بسته شدن پیج شادمهر و یا هک شدن آن نیز وجود داشته باشد.

حاشیه یا رابطه جدید ریحانه پارسا و حامد پهلان در اینستاگرام!

بیوگرافی حامد پهلان

حامد پهلان خواننده پاپ متولد 8 اسفندماه 1362 است. تهرانی است . از سال 1384 فعالیت خود را در موسیقی آغاز کرده است ولی 2-3 سالی است که بصورت حرفه ای کار می کند. عاشق کار خود است ، منبع درآمدش از ترانه سرایی و موزیک است. دوست دارد محبوب باشد تا معروف علی عبدالمالکی ، امید علومی و علیرضا روزگار از دوستان او هستند .

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی