|

(ویدیو) لایو امین فردین و پویان مختاری؛ سید احمد خمینی مهمان قماربازان!

لایو امین فردین و پویان مختاری قماربازان ساکن ترکیه دو مهمان عجیب داشت. حسن آقامیری و سید احمد خمینی نتیجه امام خمینی که نشان از دوستی این…

لینک کوتاه کپی شد

امین فردین چهره جنجالی فضای مجازی در هنگام لایو با پویان مختاری ابندا به صورت زنده حسن آقامیری روحانی خلع لباس شده صحبت کرد و از او خواست تا نظرش را درباره ازدواج پویان مختاری و آناشید بگوید که البته آقامیری جوابی نداد و فردین از او خداحافظی کرد. فردین در ادامه با سید احمد خمینی نتیجه امام خمینی صحبت کرد که در کمال تعجب احمد خمینی جواب امین فردین را داد.

فردین در ادامه از احمد خمینی خواست که نظرش را درباره ازدواج جوانان بگوید که احمد خمینی جواب داد دنبال حاشیه می گردی برای ما و در ادامه گفت اگر شرایط اقتصادی خوب باشد خیلی هم عالی است.

لایو امین فردین و و پویان مختاری

چرا سید احمد خمینی مهمان قماربازها شد؟

«سید احمد خمینی» برای توجیه این تماس، در استوری اینستاگرام خود نوشت: دیروز در حال مباحثه بودم که تلفنم زنگ خوردپاسخ ندادم. از این شماره سال گذشته هم با من تماس گرفته بودند و برای کمک به کرونا توضیح خواسته بودند که البته گفته بودم اطلاعی ندارم. اما تلفن مجداد زنگ خورد و پیامی داد، این بار برداشتم و به رسم معمول خودم با ادبیات دوستان و کوتاه سخن گفتم. به سبب همان آشنایی قبلی از تعبیر دوستانه هم استفاده کرد.

(ویدیو) لایو امین فردین و پویان مختاری؛ سید احمد خمینی مهمان قماربازان!

در شرایطی شبکه قمار وابسته و فعال در ترکیه به تدریج فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد و نفوذ خود را در داخل کشور افزایش می‌دهد، این پرسش مطرح است که «سید احمد خمینی» جوان علی رغم انکار کنونی و ادعایی مبنی بر اینکه هیچ آشنایی با این افراد ندارد، چگونه پیش از این در صفحات آنان از استیکر گل و احترام استفاده کرده است!؟ در هر حال کمی کنکاش نشان می‌دهد که «سید احمد خمینی» چندان بی اطلاع و ناآشنا با فعالیت و گرایش این افراد نیست، چون دامنه فعالیت این افراد بسیار گسترده است.

پیشنهاد می شود: پشت پرده خفت‌گیری محسن افشانی توسط میلاد حاتمی در استانبول؛ همه سرکاریم!

عبارت استفاده شده «جان» با به کارگیری نام کوچک فردین، شائبه شناخت و ارتباط صمیمانه را مطرح می‌کند و نباید این گفت و گو به عنوان ابزاری برای هجمه به بنیانگذار انقلاب استفاده شود. فردین با علم به حواشی بعدی این تماس با حسن آقامیری و خمینی جوان این ارتباط را برقرار کرد و استفاده از عبارت «امین جان» نیز پاس گل «سید احمد خمینی» به امین فردین بود.

(ویدیو) لایو امین فردین و پویان مختاری؛ سید احمد خمینی مهمان قماربازان!

امین فردین تریبون قماربازان کیست؟

امین فردین (متولد ۲۹ شهریور ۱۳۶۵) خبرنگار سابق صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و مرکز خوزستان و خبرنگار سابق باشگاه خبرنگاران جوان است که سالها به خبرنگاری، ﺗﻬﻴﮥ فیلم و مستند و تدوین و ویرایش تصویر برای این نهاد مشغول بوده و در سالﻫﺎی ۸۸ تا ۹۰ بارها به عنوان بهترین خبرنگار و تدوینﮔﺮ از سوی مراکز وابسته به صدا و سیما، جوایز متعددی را دریافت کرده است. علاوه بر این، امین فردین یک کتاب در زﻣﻴﻨﮥ تدوین و ویرایش تصویر و یک کتاب نیز در زﻣﻴﻨﮥ سیستمﻫﺎی لینوکس در ایران منتشر کرده است. اما او ناگهان در سال ۹۶ از کشور خارج شده و به آلمان مهاجرت ﻣﻰکند و به سرعت وبسایت و صفحات اجتماعی متعددی را با تیترها و عناوین جذابی مانند «افشاگریﻫﺎی مستند» و «پشت پرده» طراحی ﻣﻰکند.
(ویدیو) لایو امین فردین و پویان مختاری؛ سید احمد خمینی مهمان قماربازان!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی