|

خالکوبی عجیب امیر تتلو لو رفت!

امیر تتلو برهنه شد و ویدیویی از بدن برهنه خواهر و مادرش در کانال تلگرام به اشتراک گذاشت. تتلو پیش از این هم تتوهای عجیبی داشت و مدعی بود…

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز/ امیرتتلو ویدیویی جنجالی در کانال تلگرام خود به اشتراگ گذاشت، این ویدیو خالکوبی بدن عریان خواهر و مادر امیر تتلو است. خالکوبی عجیبی که امیر تتلو از خواهر و مادرش روی بدن تتو کرد معنا های زیادی میده و هر کسی از این تتلو برداشتی عجیب می کند. شما می توانید این ویدیو را در زیر متن مشاهده کنید:

امیر تتلو به تازگی ویدیو ای از خود منتشر کرد است که با بازخورد های زیاد کاربران روبرو شده است. امیر تتلو عکس مادر و خواهرش را به صورت برهنه روی بدن خود خالکوبی کرد که به دلیل محتوای نامناسب این تصاویر از انتشار آن ها معذور هستیم.ا میر تتو خواننده پرحاشیه تصویری برهنه از خواهر و مادرش را روی بدن خود تتو کرد. تتلو پیش از این هم تتوهای عجیبی داشت و مدعی بود هر کدام از این تتوها رمز و راز خاصی دارند.

خالکوبی عجیب امیر تتلو لو رفت!

مطالب پیشنهادی: (ویدیو) رابطه دنیا جهانبخت و پویان مختاری ؛ دنیا در خانه پویان چه می کرد!

مادر و خواهر امیر تتو کیستند؟

فریده واثق مادر امیر تتلو است که علاوه بر امیر تتلو دارای ۲ فرزند دختر دیگر به نام‌های نسیم و نغمه است. فریده واثق همسرش را در سالهای دور از دست داده است و به تنهایی برای فرزندانش نقش پدر و مادر را ایفا کرد.

در حال حاضر نسیم یکی از دخترانش در زمینه بدنسازی و خوانندگی فعالیت دارد و دختر دیگرش نغمه در رشته عکاسی و هنرهای تجسمی به صورت حرفه ای حضور دارد.

امیر تتلو

رمزگشایی از خالکوبی های امیر تتلو

امیر تتو پیش تر نیز خالکوبی جنجالی داشت که بسیاری به دنبال رمز و راز های این خالکوبی ها بودند. تتلو چندی پیش تمام صورت و حتی دماغ و لب خودش را تتو کرد و بعد به سراغ گوش رفت.

خالکوبی تتو روی گوشش ویژگی جالبی داشت. تتلو در خالکوبی روی گوش خود همه نسبت فیبوناتچی رعایت کره بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی