|

(ویدیو) رابطه دنیا جهانبخت و پویان مختاری ؛ دنیا در خانه پویان چه می کرد!

دنیا جهانبخت و پویان مختاری عکس و ویدیو هایی در اینستاگرام منتشر کردند که باعث شگفت زده شدن مردم و رسانه ها شدند. عکسی که مارای شما در…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز/ دنیا جهانبخت و پویان مختاری : دنیا خانم حاشیه ساز اینستاگرام در خانه پویان مختاری که به تازگی از همسرش نیلی جدا شده چه می کند؟ دنیا جهانبخت در اینستاگرام عکس از خود منتشر کرد و طبق تحلیل های رسانه های شبکه اجتماعی متوجه شدیم که دنیا به خانه پویان مختاری رفته و این عکس در خانه پویان است. این خبر توجه کاربران را در اینستاگرام به خود جلب کرد و حواشی های زیادی را به همراه داشت. در ادامه شما می توانید عکس و ویدیو دنیا جهانبخت را در خانه پویان مختاری مشاهده کنید:

دنیا

لایو دنیاجهانبخت با پویان مختاری بعد جدایی از نیلی

لایو جنجالی دنیا جهانبخت با پویان مختاری در اینستاگرام جنجال به پا کرد. در غاین لایو دنیا جهانبخت به پویان مختاری راجب عوض کردن ماشینش که مازاراتی گفتگو می کنند وی می گوید مازاراتی ماشینی خوبی نیست می خوام لامبورگینی بخرم، پویان هم گفت: هر وقت خواستی بگو بچه ها بیان ماشینت رو ببرن و لامبورگینی بیارن. این حرف پویان در اینستاگرام غوغا کرد و همه را به شک انداخت که آیا رابطه ای بین این دو نفر هست یا خیر.

(ویدیو) رابطه دنیا جهانبخت و پویان مختاری ؛ دنیا در خانه پویان چه می کرد!

بیوگرافی دنیا جهانبخت

  • نام اصلی : زهرا جهانبخت
  • متولد : 30 آبان 1368 تهران
  • زمینه فعالیت :مدلینگو اینستاگرام
  • پیشه : مدل
  • مدرک تحصیلی : لیسانس گرافیک
  • رنگ مو: مشکی
  • رنگ چشم:قهوهای قد : 170 سانتیمتر

تمامی حواشی های مهم روز را از سایت شایانیوز دنبال کنید.

دنیا جهانبخت متولد 30 آبان 1368 در تهران یک مدل و شخصیت تلویزیونی ایرانی است. جهانبخت یکی از معروف ترین مدل های زنان خاورمیانه است . در یک خانواده 4 نفره زندگی میکرد و پدرش را در کودکی از دست داده است و فقط یک برادر و یک مادر دارد که او هم در شهر تهران زندگی می کند که به دلیل وضع مالی خوب پدرش آنها هم زندگی خوبی دارند. قهرمان زندگی من مادرم هست ، ایشالله همیشه سالم و سلامت باشه و سایش بالا سرم باشه ، و اینکه سلامتی مامانم همه چیز منه. دنیا جهانبخت ستاره اینستاگرام است که در کشور ترکیه زندگی می کند و برای امرار معاش یک صفحه در اینستاگرام دارد که بالای 6 میلیون فالوور دارد اینستاگرام دنیا جهانبخت روزانه تبلیغات زیادی می گیرد و پول هنگفتی نصیب این زن مدلینگ می شود.

[ میانگین: 3.4 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی