|

(عکس) صبا راد مجری سابق صداوسیما با لباس نیمه باز در جشن تولد!

صبا راد مجری سابق صدا و سیما که مدتی پیش به همراه همسرش مانی رهنما به ترکیه مهاجرت کرده عکسی با لباس نیمه باز در جشن تولد خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

صبا راد مجری سابق صدا و سیمای کشورمان که به تازگی به همراه همسرش مانی رهنما در ترکیه زندگی می کند، عکسی از جشن تولد خود در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

صبا راد مجری قبلی صداو سیما که به اتفاق همسرش مانی حقیقی به ترکیه مهاجرت کرده ویدیویی از شب تولدش در فضای مجازی منتشر کرد. در این ویدیو صبا و مانی یکدیگر را می بوسند و مانی ترانه ای برای تولد صبا راد اجرا می کند. البته صبا تصویری که از خود منتشر کرده با لباس نیمه باز است که چندان مناسب نیست.

(عکس) صبا راد مجری سابق صداوسیما با لباس نیمه باز در جشن تولد!

صبا راد با لباس نیمه باز در مراسم تولد

ازدواج صبا راد با مانی رهنما

صبا راد مجری محبوب به خانه می گردیم که مدتی است حضور او در تلویزیون کمرنگ تر شده است با مانی رهنما ازدواج کرد . این خبر را مانی رهنما در اینستاگرامش با انتشار یک عکس تایید کرد.
صبا راد مجری تلویزیون در کنسرت مانی رهنما دکلمه ای خواند و پس از پایان کنسرت با انتشار متنی در اینستاگرامش کلی از کنسرت تعریف کرد و مانی رهنما در پاسخ به او از عشق و دلبستگی گفت. همین مطالب باعث کنجکاوی مردم برای دانستن ارتباط اصلی بین این دو شد که در نهایت مانی رهنما دست به تایید این خبر برد.
(عکس) صبا راد مجری سابق صداوسیما با لباس نیمه باز در جشن تولد!
[ میانگین: 3.5 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی