|

آیا خانم بازیگر با انتشار عکس های خاص در صفحه اینستاگرامش خبر از رفتنی بی بازگشت داد؟

ریحانه پارسا، بازیگر و چهره جنجالی این روزهای شبکه های اجتماعی است که اخیرا به ترکیه مهاجرت کرده در ماه های اخیر زندگی پارسا با حواشی…

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد پارسا اخیرا جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده است ازدواج و جدایی جنجالی با مهدی کوشکی تا شایعه رابطه با پویان مختاری و محسن افشانی و دعوا با بهنوش بختیاری و اخیرا هم اظهارات وی در لایو اینستاگرامش با مسیح علینژاد، که گفته بود هیچ وقت با مهدی کوشکی عقد نکرده است و با این حال در یک خانه زندگی میکردند اما لحظاتی پیش پارسا با انتشار یک عکس با بالاتنه نیمه برهنه از خود در اینستاگرام باز هم غوغا به پا کرد و با حواشی بسیاری همراه شد برخی معتقدند که ریحانه با انتشار این تصویر خبر از رفتنی بی بازگشت داده است.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه (جوادی) پارسا متولد سال 1377 می باشد، می گوید در رشته تئاتر تحصیل کرده و با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او بعد از بازی در این سریال پربیننده راهی دنیای تئاتر شد و در سینما و تلویزیون فعالیت آنچنانی نداشته است. پدرش شغل آزاد دارد و مادرش خانه‌دار است. او درباره پدرش گفت: "پدر سکوی پرش من است. " وی فرزند اول خانواده است و دو خواهر کوچکتر از خود دارد. از ویژگی‌های اخلاقیش می‌توان به تنهایی و خونه نشینی اشاره کرد.

بعد از پایان فصل اول سریال تلویزیونی «پدر»، ریحانه عکس‌های مدلینگش را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نشان داد که شخصیت لیلا در سریال پدر با «ٰریحانه پارسا» متفاوت است. سپس سازندگان سریال «پدر» در پستی کنایه آمیز، او را به حذف از فصل دوم این سریال تهدید کردند. همچنین تهیه کننده سریال نوشت: "فصل دوم هیچ وابستگی به دیگر بازیگر‌ها ندارد و تنها به شخصیت پدر و مادر تاکید دارد. " بعد از اقدام غیرحرفه‌ای تهیه کننده سریال «پدر»، سعید سهیلی و مهدی سلطانی از ریحانه پارسا دفاع کردند و او را به ادامه راه تشویق کردند.

ازدواج سفید ریحانه پارسا با مهدی کوشکی

یکی از جنجال های زندگی شخصی پارسا ماجرای ازدواج با مهدی کوشکی و جدایی اش از او بود. او در این باره گفت: اسفند 98 با مهدی کوشکی دوست بودم اما ازدواج ما سفید بود. هیچ وقت با کوشکی عقد نکرده بودم و شناسنامه ام سفید است. مجبور بودم به همه بگویم که ازدواج کرده ام تا از نگاه همکارانم در امان باشم. من مجبور بودم که بگویم شوهر دارم. به همه گفته بودم که ازدواج کرده ام که در امان باشم. اما وقتی رابطه ما علنی شد، تماس های تلفنی شروع شد و …

انتشار تصاویر خصوصی ریحانه پارسا توسط امین فردین

امین فردین که خود را خبرنگار معرفی می کند ولی در واقع از گردانندگان شبکه‌های قمار است گاها دست به افشاگری هایی در خصوص زندگی سلبریتی ها می زند اخیرا هم تصاویر ریحانه پارسا را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشخص نیست پشت پرده و انگیزه وی از این اقدام چیست و چگونه تصاویر ریحانه پارسا به دست این فرد رسیده است. در این مدت اندک خروج ریحانه پارسا ار ایران، این دومین بار است که امین فردین جنجالی تازه درباره این بازیگر جوان به راه می‌اندازد.

امین فردین خبرنگار خود خوانده، پیشتر در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج‌های لاکچری اش پر حاشیه شد. به هر حال درباره ریحانه پارسا حرف و حدیث زیاد است، گفته می‌شود او نیز با مافیای شرط‌بندی ارتباط پیدا کرده است.

البته این ادعا به هیچ عنوان قابل تائید نیست، ریحانه پارسا در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرده که نشان می‌دهد او برای ساخت فیلم "زمان" به ترکیه سفر کرده است. با این حال در فضای مجازی شایعه شده که پارسا ارتباطاتی با پویان مختاری دارد. اخیرا پویان مختاری اعلام کرده از نیلی افشار جدا شده است که بازتاب زیادی در فضای اینستاگرام داشت. اما از همه این حواشی که بگذریم به نظر می رسد انتشار پست جدید پارسا برای وی دردسرساز شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی