|

اهنگ هولو خشایار اس ار ؛ پاسخ امیر تتلو چه خواهد بود؟

اهنگ هولو خشایار اس ار در حالی منتشر شد که تتلو در گفتگو با رضا پیشرو اعلام آتش بس کرده بود. حالا تتلو با آهنگ «بگو..خوردم» قصد دارد پاسخ…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اهنگ هولو خشایار اس ار که دیس تندی به امیر تتلو است منتشر شد. درگیری، رپ گیم و حتی تهدید خشایار و تتلو در روزهای خود به اوج رسیده است؛ از طرفی خشایار اس ار از پیگیری حقوقی و پلیس می گوید از طرفی تتلو اهنگ تندی در پاسخ به «هولو» در حال انتشار دارد و آریانا دوست تتلو، خشایار را تهدید فیزیکی کرده است.

اهنگ تند خشایار اس ار هولو یا حولو در حالی منتشر می شود که امیر تتلو چندی پیش گفته بود به احترام رضا پیشرو به خشایار فحش نخواهد داد اما با انتشار اهنگ هولو احتمالا تتلو اهنگ « بگو… خوردم» را دیس به خشی خواد داد.

اهنگ هولو خشایار اس ار

بیشتر بخوانید:

آشتی امیر تتلو با رضا پیشرو؛ دیگر فحش نمی دهم!

(ویدئو) واکنش تتلو به خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال!

اهنگ باتو ۲ امیر تتلو ؛ عاشقانه تتلو برای "توچه"دوست دختر ترکیه‌ ای

متن اهنگ هولو خشایار اس ار

شایانیوز از انشتار متن کامل اهنگ هولو خشایار اس ار معذور است اما بخشی که قابل انشتار است را در ادامه آورده ایم.

بینم من خونه اس جی ایا

خونه رفقیش رو مبلی کسلیا

خونه رفیق رفیقشی و افه میای

نسخی پاشو زنگ بزن جنست بیاد

جای فیت باید دیس به دو بیلی

میگه دیوا منو آورد

این هولوعه مثکه داده رد

چون خرج نیمده بابا سعید و جنس بد یمزنه

هرروزم میشه شفته تر

بدهکاره اون به نصف شهر

کوروس اهنگ حولو خشایار اس ار تتلو

هولو حولو گریه نکن میام من پهلوت همونجا رد میشم من از روت

میفرستمت بری هپروت

هولو حولو گریه نکن میام من پهلوت همونجا رد میشم من از روت

اهنگ هولو خشایار اس ار

حمله خشایار اس ار به دوستان تتلو و حمایت از ساسی مانکن

در بخشی از متن خشایار اس ار می گوید «پشت بالاخواهات قایم نشو داداشم، هولو وحشیم رد میشم از روتون» این بیت اشاره به اریانا قهرمان یو اف سی دارد که خشایار را تهدید کرده بود. او در ادامه می خواند:

هرکی ام دورته برای بیزینسه

البته نه با دلار بلکه با لیره

دورهم بشینیم مورف بزنی

پشت سرم حرف مفت بزتنید

خشایار همچنین در پاسخ به اهنگ های تتلو که ساسی مانکن را بی محتوا خوانده بود می گوید: «با اون تیپت فقط ماتیک کم داری هرکاری کنی ساسی از تو بهتره»

واکنش کاربران به دیس خشایار اس ار به تتلو «هولو»

  • خشایار اس ار معرف و ارتیست و پرودیوسر بین الملی ایران که در سطح بین الملل همکاری های زیادی داشته و وقتی تتلو میرفت رو ناو آهنگ میخوند. هیتای بزرگی با گروه تیک تاک ساخت مثل بوو سرده یا البوم کولاج بخاطر این داغ کرد که مادرش فوت شده و تتلو ب مادرش فحش داد.
  • همه به تتلو دارن دیس میکن الان تتلو جر میخوره فقط. از نضر من سلطان دیس ایران پیشرو کم نمیاره به زدبازی دیس تاریخی شد مال تتلو هم تاریخی شد.
  • آخه این بچه خوشگل با چه رویی با سلطان تتلو کل کل میکنه ؟
  • خوشحالم از این دیس ، تتلو باید به خودش بیاد، نمیشه که همش فحش به این و اون
  • تتلو هر چی باشه قدیمیه .خود شما تو زندگی عادیت فحش نمیدی به دوستات به همکارات.یا ازشون ناراحت نمیشی که دارن اشتباه میکنن.تتلو درست میگه
  • شما خودت شاید به دوستات فوش ناموس بدی و به مادر و خواهرشون فش بدی.ولی یه ادم سالم این کارارو نمیکنه.یارو فکر کرده کی هست هرچی بدهنش میرسه به بقیه میگه.یه زمان قربون صدقشون میره یه زمان فوش میده.یه نمونه کامل از تناقض و دو قطبی بودنه این بشر.

خشایار اس ار کیست؟

خشایار سرباز وطن متولد شهریور 1368 در تهران، آهنگساز است. فارغ التحصیل رشته فیزیک هسته ای از دانشگاه راسری زنجان می باشد فعالیت خود را با نواختن ویولن شروع کرد سپس بعد از کلاس های آواز وارد خوانندگی شد.

تنها دو برادر دارد که یکی ساکن کانادا و یکی فرانسه است. علاقه اش به موسیقی از کودکی با نواختن ویولن شروع شد سپس مدتی بعد در کلاس های داریوش خواجه نوری گیتار آکوستیک سبک فلامینکو رو یاد گرفت.

خشایار در سال 1386 وقتی 18 ساله بود از طریق سینا ساعی با سینا معافی آشنا شد که بعد از همکاری در 4 کار آهنگسازی تصمیم به فعالیت های مشترک گرفتند که به این ترتیب تا سال 1388 بیشتر به تمرین و ساخت آهنگ مشغول بودند. در نهایت تلاش این گروه بصورت حرفه ای با آهنگسازی برای 25 بند به نتیجه رسید سپس با تشکل گروه رپ تیک تاک و انتشار آهنگ دامبولی فعالیت رسمی خود را آغاز کردند

[ میانگین: 3.6 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی