|

آهنگ تتلو افعی ؛ بازگشت نیشدار امیر تتلو به موسیقی

تتلو به موسیقی بازگشته است؟ به نظر می رسد آهنگ افعی پاسخ به کسانی است که در مورد بازگشت یکباره او به موزیک سوال پرسیده اند.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- امیر تتلو که هفته گذشته از موسیقی خداحافظی کرده بود با آهنگ افعی به دنیای موزیک بازگشت . او که اعلام کرده بود دیگر آهنگ جدید نمی دهد و در تلگرام و اینستاگرام فعالیت نمی کند دوباره فعالیت خود را از سر گرفت. به گفته تتلو آهنگ افعی پاسخ به کسانی است که در مورد بازگشت یکباره او به موزیک سوال پرسیده اند.

بخشی از متن آهنگ افعی امیر تتلو

من عین مارم تو لونه

نیش می زنمت آدم کوتوله

من جنم آدم کدومه؟

****

تیره و تارم چقدر بی کس و سردم

چه زهری داره حرفام

آهنگ تتلو افعی ؛ بازگشت نیشدار امیر تتلو به موسیقی

بازگشت تتلو به موسیقی و صفحه جدید اینستاگرام

امیر تتلو که رسم دارد پیش از انتشار آهنگ های جدید خود خبرساز می شود و فضای لازم را در دنیای مجازی برای دیده شدن آهنگ به وجود می آورد علاوه بر بازگشت به تلگرام پیش از انتشار آهنگ افعی صفحه اینستاگرام جدید به نام yatatal69 ایجاد کرد .

تتلو از ساشا صبحانی و ندا یاسی خواست به سرعت پیج جدید او را بالا ببرند.

آهنگ تتلو افعی ؛ بازگشت نیشدار امیر تتلو به موسیقی

ماجرای حداحافظی امیر تتلو از موسیقی چه بود؟

شب گذشته امیر تتلو اعلام کرد تمام شده است و از خوانندگی خداحافظی می کند. تتلو گفت آخرین آهنگ او قسم بوده و بعد از آن هر کاری بیرون داده است مربوط به قبل است. تتلو از هواداران و شرایط شکایت کرد و اعلام خداحافظی کرد.

به گزارش شانیوز، امیر تتلو بعد از آهنگ من به کم راضی نیستم بارها به هواردارن و مسئولین ایران انتقاد کرده بود. او بارها از هوادارن خواست کانال یوتیوب او را بالا ببرند اما این اتفاق نیافتاد.

در نهایت تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ ها و عکس ها و… را پاک کرد.کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده خالی بود تا اینکه بعد از سرقت کانال تتلو 7 دوباره امیر تتلو با آیدی جدید و با یک میلیون و صد هزار نفر به کار خود ادامه داد.

آهنگ تتلو افعی ؛ بازگشت نیشدار امیر تتلو به موسیقی

کانال تلگرام تتلو بعد از پاک شدن دوباره با چند پست شروع به کار کرده و مرتب به اعضایش اضافه می‌شود.

خداحافظی تتلو اولین خداحافظی او از دنیای خوانندگی و حتی ورزش نیست. تتلو در یکی از آهنگ هایش هم می گوید « خیلی وقتا کم آوردم خداحافظی کردم ولی بازم که اومدم.»

به نظر می رسد آهنگ افعی تتلو بازگشت او به موسیقی باشد.

[ میانگین: 4.1 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی