|

خداحافظی امیرتتلو از موسیقی ؛شرط بازگشت: چند دختر جوان و 200 هزار دلار

خداحافظی امیرتتلو از موسیقی موجب نگرانی هواداران و تعجب کاربران شده است. تتلو در یوتیوب نوشت تنها با ورود یک کمپانی و هزینه کرد 200 هزار…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با گذشت بیش از چهار روز از خداحافظی امیرتتلو از موسیقی هنوز خبری از بازگشت او نیست. این در حالی است که در خداحافظی های قبلی تتلو بعد از مدتی بر می‌گشت. در آخرین استوری هایی که تتلو صرفا در کانال یوتیوب امیرتتلو منتشر کرده است از نبود انرژی برا بازگشت می‌گوید.

البته بعد از اصرار بسیاری از طرفدارن که به تتلیتی معروف هستند امیرتتلو شرایطی برای بازگشت اعلام کرد. تتلو در یوتیوب نوشت تنها با ورود یک کمپانی و هزینه کرد 200 هزار دلار و همچنین چند دختر جوان که به او روحیه و انرژی بدهند حاضر است دوباره آهنگ بنویسد.

خداحافظی امیرتتلو از موسیقی ؛شرط بازگشت: چند دختر جوان و 200 هزار دلار

ماجرای خداحافظی امیرتتلو از موسیقی

تتلو بعد از انتشار آهنگ من به کم راضی نیستم گفت آخرین آهنگ او قسم بوده و بعد از آن هر کاری بیرون داده است مربوط به قبل است. تتلو از هواداران و شرایط شکایت کرد و اعلام خداحافظی کرد. به گزارش شانیوز، امیر تتلو بعد از آهنگ من به کم راضی نیستم بارها به هواردارن و مسئولین ایران انتقاد کرده بود. او بارها از هوادارن خواست کانال یوتیوب او را بالا ببرند اما این اتفاق نیافتاد.

در نهایت تتلو خداحافظی کرد و تمام محتویات کانال از آهنگ ها و عکس ها و… را پاک کرد.کانال امیر تتلو اکنون با یک میلیون صد هزار دنبال کننده تنها حاوی لینک یوتیوب ویدئوهای اوست.

خداحافظی امیرتتلو از موسیقی ؛شرط بازگشت: چند دختر جوان و 200 هزار دلار

علت خداحافظی امیر تتلو از موسیقی

امیر تتلو علت خداحافظی خود با موسیقی را پایان دوران حرفه ای و خداحافظی در اوج اعلام کرد. همچنین کم لطفی برخی هوادران و مسئولین از دیگر دلایل خداحافظی تتلو عنوان شده است. اما برخی کابران فضای مجازی علت بستن کانال تلگرام تتلو را جذب مخاطب برای یوتیوب امیر تتلو می‌دانند. به گفته انها یوتیوب برخلاف تلگرام امکان درآمدزایی فراهم می‌کند و اصرارهای تتلو با وجود کانال تلگرام برای انتقال اعضا به یوتیوب کارساز نبود. البته بعید به نظر می‌رسد با توجه به محدودیت شدید یوتیوب برای کاربران ایرانی تغییر زیادی در یوتیوب تتلو ایجاد شود. علاوه بر این درآمد تیم تتلو بیشتر از کمپانی های پخش کننده موزیک و افراد علاقه‌مند است و یوتیوب درآمد آن چنانی محسوب نمی‌شود.

[ میانگین: 3.6 /5]

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی