|

سحر قریشی دوباره منقلب شد، "دست به مهره زد" و تتلو بازی کرد!

sahar ghoreishi amir tataloo

در مصاحبه صوتی که از سحر قریشی منتشر شده است او شایعات در مورد آهنگی که تتلو برایش قرار بوده بخواند را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

امروز سایت رکنا مصاحبه صوتی که معلوم نیست زمان آن کی است منتشر کرده است که در آن سحر قریشی شایعات آهنگ تتلو در مورد خودش را تکذیب کرد.

او در این مصاحبه از حواشی زیاد گله می کند و در مقابل سوالات مجری از پاسخ دادن به خیلی سوالات طفره می رود و می گوید از حواشی خسته است.

او لقب “کیسه بوکس” سینما را به خود می دهد.

واکنش تتلو به سحر قریشی

برای کسانی که از ابتدای ماجرا آگاه نیستند بگوییم که قصه از جایی شروع شد که قریشی یکی از آهنگ های تتلو را در ماشین پلی کرد و با آن استوری گرفت.

امیر تتلو هم این حرکت را ظاهرا حالا به شوخی یا جدی سوژه کرد و با استفاده از عبارت ” دست به مهره بازی” به این قضیه اشاره کرد.

برخی هم در فضای مجازی سریع به شایعه این دو و خواندن آهنگی برای او دامن زدند.

قریشی در یک گفت و گوی دوستانه در خصوص امیر تتلو و شعر و آهنگی که برای او خوانده است، گفت که این یک ادعا است؛ من دیگر از این اتفاقات سر شده ام .

حرف های سحر قریشی در باره تتلو

تیکه امیر تتلو به منقلب شدن سحر خانم قریشی!

پیشتر هم جدل لفظی تتلو و سحر قریشی بودیم و این ماجرا به زمانی برمی گردد که در بحبوحه بحث حضور خانم ها در ورزشگاه ها سحر قریی در یک گفتگو اینترنتی گفته بود به خاطر حضور آقایان در ورزشگاه ها منقلب خواهد شد.

این جمله دستمایه ای شد برای امیر تتلو و او در اینستاگرام خود خطاب به سحر قریش نوشت: ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!!

امیر تتلو نوشت: اون خانمى که ازدواج موفق نداشته حتما حجاب نداشته و پُر بوده از مردم شهر!! اون خانومى که میره تو استادیوم و منقلب میشه چون حجابش مناسب نیست!!! ایشون حجابشو رعایت کنه و بره اگه منقلب شد بعد بگه!! ……… وقت نداریم! ما تا شیش ماهه دیگه وقت داریم! بدترین چیز اینه که دیر بشه به خودتون بیاین!!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی