|

(عکس) تصاویری دیده نشده از نیکی کریمی با لباس یقه باز و دامن کوتاه!

نیکی کریمی در مراسم ها و فستیوال های خارجی با پوشش نامتعارف حاضر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

نیکی کریمی بازیگر سرشناس ایرانی که جوایز زیادی گرفته و علاوه بر بازیگری کارگردانی را هم در سینما تجربه کرده به عنوان داور در جشنواره های مختلف خارجی حضور پیدا می کند. 

نیکی کریمی علاوه بر بازیگری در زمینه مترجمی و عکاسی هم فعالیت داشته است. در ادامه تصاویری از حضور نیکی کریمی در جشنواره های خارجی را می بینیم:

نیکی+کریمی

نیکی+کریمی (1)

ظاهر+عجیب+نیکی+کریمی+در+ابوظبی+++عکس


بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی 19 آبان سال 1350 در تهران به دنیا آمد.  وی از دوران دبستان بازی در گروه های کوچک تئاتری را آغاز کرد. نخستین نقش سینمایی اش را در سال 1368 در فیلم وسوسه به کارگردانی جمشید حیدری بازی کرد.

نخستین حضور جدی او در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1369 است. او و ابوالفضل پورعرب را اولین ستارگان سینمای ایران پس از انقلاب می دانند.

پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال 1377 در فیلم دو زن به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد.

کریمی برای پنجمین بار برای فیلم دو زن نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر بازی در همین فیلم از جشنواره تائورمینا ایتالیا گرفت.

ازدواج و خانواده نیکی کریمی

نیکی کریمیازدواج نکرده و همسری هم ندارد که اگر هم ازدواج کرده باشد الان مجرد است و پدر و مادرش هم در لندن زندگی می کنند.
 
نیکی کریمی که اعضای خانواده اش در انگلستان یا آمریکا زندگی می کنند بین تهران و لندن در رفت وآمد است.
 
نیکی کریمی با انتشار عکسی در صفحه ی شخصی اش نوشت :مهربانان ...دو عزیز بزرگم ... پدر و مادرم ... دو یار مهربان که هر چه دارم از انها و خوبی وجودشان است ... به قول نیما یوشیج که درجشن یکسالگی فرزندش نوشت :پسرم ! یک بهار، یک تابستان ، یک پاییز ویک زمستان را دیدی ، از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی
A2185211
تصویری از پدر و مادر نیکی کریمی
 
نیکی کریمی با انتشار عکسی از خواهرزاده اش ویوین که چهره کاملا اروپایی داردنوشت:فرزند خواهر عزیزم

200421 (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی محمد زاده ارسالی در

    گیر ندیم بهتر است

  • محمدمعصومی گرگ زخمی ارسالی در

    نیکی کریمی عاشق گرگ دوپا
    ولی اما
    فمن نیستی !
    و حش من ؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها