|

فرشید اسماعیلی همچنان در اتاق انتظار استقلال!

وضعیت نامعلوم و پیچیده فرشید اسماعیلی با استقلال به یکی از موضوعات عجیب دراین باشگاه تبدیل شده است

لینک کوتاه کپی شد

باشگاه استقلال بعد از اینکه ارسلان مطهری را به لیست خود بازگرداند و قرارداد این بازیکن را تمدید کرد همچنان درباره وضعیت فرشید اسماعیلی توضیحی به رسانه‌ها نداده است.

با توجه به اینکه مسئولان این باشگاه اظهارات ضد و نقیض بسیاری درباره مطهری داشتند پیش بینی می‌شود که درمواجهه با فرشید اسماعیلی هم همان شرایط وجود داشته باشد، اما وضعیت اسماعیلی زمانی پیچیده ترجلوه می‌کند که باشگاه استقلال اسامی بازیکنان خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده است و درمیان اسامی نامی از اسماعیلی برده نشده است.

از آن سو شماره ۸ استقلال هم تیمی را برای خود انتخاب نکرده تا تکلیفش از این طریق مشخص شود. حتی گفته می‌شود اسماعیلی تمایلی به جدایی از استقلال ندارد و انتظار می‌کشد مدیران این باشگاه دوباره با او تماس بگیرند یا شخصی واسطه شود.

در ماجرای ارسلان مطهری کاملا مشخص بود که فرزاد مجیدی واسطه بازگشت مهاجم استقلال شد، اما درباره اسماعیلی هنوز جمع بندی نهایی نشده است. این درحالی است که فرهاد مجیدی در مصاحبه‌های خود بار‌ها به تمدید قرارداد بازیکنان از جمله فرشید اسماعیلی اشاره کرده بود، اما ظاهرا در روند مذاکرات مشکلاتی به وجود آمده که این بازیکن از استقلال دور شده است.

به هرحال ماجرای فرشید اسماعیلی همچنان مبهم و پیچیده پیش می‌رود، اما باید توجه داشت که باشگاه استقلال یک هفته تا بازی با الهلال عربستان فرصت دارد تا درباره این بازیکن تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند. مضاف برآن تصمیم گیران دراستقلال نیز باید متوجه موارد فنی هم باشند و لزوم تمدید قرارداد با اسماعیلی را که جزو بهترین‌های استقلال در لیگ بیستم بود را درک کرده و با درنظرگرفتن همه جوانب پیرامون تمدید قرارداد این بازیکن با استقلال تصمیم گیری کنند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها