|

نقل و انتقالات پرسپولیس؛ توافق پرسپولیس با مهاجم خارجی مدنظر یحیی

کی‌روش استنلی

باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند تا پیش از سفر به تاجیکستان شرایط انتقال کی‌روش استنلی را فراهم سازد.

لینک کوتاه کپی شد

سرمربی پرسپولیس بعد از جذب ۵ بازیکن مدنظر خود توسط باشگاه، اکنون درخواست جذب یک مهاجم خارجی داده است و نام کی‌روش استنلی را به مدیران باشگاه برای مذاکره و عقد قرارداد را داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که پرسپولیس با توجه به پرونده بدهی‌های بین المللی خود با مشکل برای عقد قرارداد با بازیکن خارجی مواجه است، مدیران باشگاه به صورت موازی برای حل این موضوع با فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی نیز با کی روش استنلی داشته‌اند.

استنلی که پیش از این و در فصل نوزدهم نیز موردتوجه باشگاه پرسپولیس قرار داشت، در نهایت ترجیح داد قراردادش را با سپاهان به امضا برساند. اکنون اما با توجه به اینکه او موردتوجه سپاهانی‌ها قرار ندارد، مذاکرات خود را با پرسپولیس دنبال کرده و این باشگاه موفق شده رضایت اولیه این مهاجم بلندقامت و برزیلی را جلب کند.

کی‌روش در مذاکراتی که با پرسپولیس داشته روی مسائل ابتدایی قرارداد به توافق دست یافته و اکنون همه چیز در گرو این موضوع است که باشگاه پرسپولیس موفق شود رضایت فدراسیون فوتبال برای جذب بازیکن خارجی را دریافت کند. مساله‌ای که تا به اینجا بی نتیجه مانده و نورشرق در آخرین صحبت‌هایی که داشت همچنان روی منع بکارگیری بازیکن و مربی خارجی تا زمان تسویه حساب این باشگاه و البته استقلال تاکید کرده است.

با این حال باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند تا پیش از سفر به تاجیکستان شرایط این انتقال را فراهم سازد و باید دید کی‌روش استنلی در نهایت به عنوان مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی به این باشگاه خواهد پیوست یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها