|

دردسر بزرگ پرسپولیس در پست هافبک دفاعی؛ مصدومیت و ناهماهنگی

میلاد سرلک

وضعیت پرسپولیس در پست هافبک دفاعی مقابل استقلال تاجیکستان، نگران کننده است. پستی که برای اجرای سبک بازی مورد نظر گل‌محمدی، اهمیت زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی تیم ملی مقابل سوریه در بازی ابتدایی انتخابی جام جهانی، یک نقطه تلخ برای طرفداران ایران داشت. لحظه برخورد شدید میلاد سرلک و عمر خربین، باعث شد هافبک تیم ملی مستقیم از ورزشگاه راهی بیمارستان شود. آزمایش‌های بعدی از سرلک، نشان داد سر او آسیب جدی ندیده و می‌تواند به تمرینات تیم ملی برگردد. البته هنوز، مجوز برای بازی کردن او مقابل عراق صادر نشده است. مجوزی که می‌تواند به معنای داشتن شرایط عادی برای حضور سرلک در اردوی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان هم باشد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، پرسپولیس روز 23 شهریور، باید در شهر دوشنبه روبروی استقلال تاجیکستان قرار بگیرد. آن‌ها پیش از شروع لیگ برتر ایران، به تاجیکستان سفر می‌کنند و بر خلاف حریف، فرصتی برای هماهنگی بازیکنان جدید ندارند. مشکلی که دو تیم دیگر ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم با آن روبرو هستند. دردسر بزرگ پرسپولیس، در پست هافبک دفاعی است. گل‌محمدی هنوز نمی‌داند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، چه بازیکنانی را می‌تواند در این پست به میدان بفرستد.

احمد نوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی‌نیا، سه هافبک دفاعی پرسپولیس در فصل گذشته بودند. از این سه نفر، احمد نوراللهی از باشگاه جدا شده و فصل آینده برای پرسپولیس بازی نمی‌کند. کمال کامیابی‌نیا، مصدوم است و بعید به نظر می‌رسد تا بازی با استقلال تاجیکستان، به شرایط مسابقه برسد. میلاد سرلک، تنها هافبک دفاعی فصل پیش پرسپولیس است که شانس بالایی برای حضور در این مسابقه دارد. به شرطی که مصدومیت اخیر او، مشکلی برایش ایجاد نکرده باشد.

رضا اسدی، خرید جدید پرسپولیس در این پست هم هنوز هیچ بازی برای سرخپوشان انجام نداده و با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ نیست. گل‌محمدی، باید امیدوار باشد سرلک بدون مشکل از اردوی تیم ملی برگردد تا برای انتخاب زوج او فقط یک مشکل داشته باشد. درغیر این صورت شاید مجبور شود تیمش را با رضا اسدی ناهماهنگ در کنار یک بازیکن در پست غیر تخصصی، آماده این مسابقه کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها