|

سهراب انتظاری در مصاحبه چه گفت که حنیف عمران زاده از کوره در رفت!

مصاحبه تند حنیف عمران زاده علیه سهراب انتظاری از یک سوءتفاهم شروع شده بود.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از کنار گذاشته شدن 3 بازیکن از تیم نفت مسجدسلیمان به خاطر مشکوک بودن محمود فکری به عملکردشان مقابل ذوب‌آهن جنجال های زیادی در این خصوص ایجاد شد. یکی از این بازیکنان نیما انتظاری برادرزاده سهراب انتظاری مهاجم سابق پرسپولیس است.

در این خصوص سهراب انتظاری مصاحبه ای انجام داد و نسبت به کنار گذاشته شدن برادرزاده اش و اتهامی که به او زده شده، گلایه کرد. در جریان این مصاحبه انتظاری گفته بود نیما(برادرزاده اش) با حنیف عمران زاده مربی نفت صحبت کرده و او گفته که مشکلات حل می‌شود.

عمران زاده اما امروز در مصاحبه تندی علیه سهراب انتظاری موضع گرفت و با تصور اینکه این پیشکسوت فوتبال گفته خودش به حنیف زنگ زده حملاتی را به مهاجم سابق سرخ ها کرد.

ماجرا اما از این قرار است که نیما انتظاری بازیکن کنارگذاشته شده توسط فکری که برادرزاده سهراب انتظاری است با عمران زاده درباره مشکلش صحبت کرده و عموی او هم در مصاحبه اش گفته که نیما به عمران زاده زنگ زده است.

مشروح صحبت‌های انتظاری در واکنش به عمران زاده را می‌خوانید:

من چرا باید به حنیف عمران زاده زنگ بزنم؟ من چه سنمی با شما دارم که بخواهم با شما تماس بگیرم؟ بخواهم با کسی تماس بگیرم با محمودفکری تماس می‌گیرم لزومی ندارد چون به برادر زاده من اتهام زده اند با او تماس بگیرم فوتبال صاحب دارد مراجع قضایی دارد من بلدم حق خانواده ام را بگیرم شک نکنید. 

این چه حرفی است که با خاندان خود بیا؟ مگر ما با هم دعوا داریم مگر اینجا چاله میدان است؟ ما با تو چه کار داریم؟ شما انقدر بیچاره هستید که کم کاری خود را گردن برادرزاده بیچاره من و دو بازیکن دیگر انداختید. نیما 27 بازی فیکس بازی کرده قبل شما با دو مربی کار کرده چرا آنها چیزی نگفتند؟ دوره گردن کلفتی تمام شده است اگه شما زور دارید من زورم از شما بیشتر است. من خدا ترس هستم ما را با این چیزها نترسانید. شما سرمربی و مربی یک تیم هستید این چه نوع ادبیاتی است که به کار می‌برید؟ بچه هرجا می خواهی باش؛ چه کاره هستی؟ چاقوکشی، لاتی؟ اینجا حرف از فوتبال است نه چاله میدان. باید فرهنگ خودت را نشان بدهی که شما به خوبی نشان دادی که هستی. اما فرهنگ و ادبیات من این نیست تو عددی نیستی که من تو را حساب بیاورم یا بخواهم بشناسم. تو و محمود فکری باید بیاید از برادرزاده من عذرخواهی کنید.

 

واکنش تند حنیف عمران به صحبت های سهراب انتظاری

حنیف عمران زاده به مصاحبه اش این چنین ادامه داد: من سرم درد می کند برای این مصاحبه ها و این چالش ها. گویی سهراب انتظاری فراموش کرده است من به خاطر همین ادا و اطوارها در سن 31 سالگی مجبور شدم فوتبال را کنار بگذارم اما اکنون مدت هاست به خودم قول داده ام آهسته بروم و برگردم تا آقا گربه شاخم نزند. آقای سهراب انتظاری دم از شرافت و مردانگی و صحبت از خاندان کردی، شرافت و مردانگی این است که در مصاحبه ای به دروغ بگویی که من با حنیف صحبت کردم و او از من عذرخواهی کرده است.

پیامد این مصاحبه بعضی از هواداران تیم مسجد سلیمان به اینستاگرام من مراجعه کرده و به من و زن و بچه ام فحش می دهند و می گویند تویی که عذرخواهی کردی حتما در تبانی نقش داشتی. چرا باید این دروغ را بگویی و چرا باید زن و بچه من فحش بخورند. جای تاسف است کسی مثل سهراب انتظاری که تنها چند سال در پرسپولیس بازی کرده از مکتب استقلال صحبت می کند. آنهم در مورد محمود فکری که صدها بازی برای تیم استقلال انجام داده و بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بست. شما (سهراب انتظاری) باید دهانت را آب بکشی و بعد در مورد محمود فکری صحبت کنی.

محمود فکری اگر ناپاک بود این بلا را در نفت مسجد سلیمان بر سر او نمی آوردند. در استقلال در هفته دوم به او حمله نمی کردند. در آلومینیوم اراک او را از تیم فراری نمی دادند. بله به جرات می گویم. بگذارم هر چه می خواهد تعبیر شود. محمود فکری اگر ناپاک بود اکنون در استقلال می ماند و جشن پیروزی در دربی را ما می گرفتیم. گناه او این است که مربی سالمی است و حتی آدم های عادی هم در صحبت های محاوره ای خود می گویند در این مرز و بوم آدم سالم ره به جایی نمی برد. خاک بر سر این فوتبال که سهراب انتظاری اش در مورد محمود فکری این چنین صحبت می کند.

آقای سهراب انتظاری من نشسته ام و منتظر مصاحبه شما هستم. دوست دارم مصاحبه کنی و جواب این مصاحبه را بدهی چون آنوقت حرف هایی می زنم که کسان دیگری در این وسط می سوزند. آقای سهراب انتظاری همه من را در نور و چمستان می شناسند. حتی آدرس خانه ام را می دانند. به همراه خاندانت بیا و در این باره با هم صحبت کنیم و اگر مشکل داری بگو من بیایم. آنوقت خواهی فهمید که یک نوری و یک چمستانی کیست. 

دستیار محمود فکری که بی اندازه از این جمله سهراب انتظاری که با حنیف عمران زاده تماس گرفته ام و او از من عذرخواهی کرده است عصبانی بود این حرف ها را هم بر زبان آورد: من به دو دلیل این مصاحبه را انجام دادم. اگر سهراب انتظاری مصاحبه نمی کرد اصلا حرف نمی زدم. یک به این دلیل که سهراب انتظاری دروغ بزرگی بر زبان آورد و دوم اینکه در مورد محمود فکری مصاحبه بی ادبانه ای انجام داد. من چند سالی است در کنار محمود فکری حضور دارم و با گوشت و پوست و خونم حس کرده ام که سالم کار می کند و به همین خاطر در خیلی از جاها به مشکل بر می خورد. دروغ به این بزرگی را من چگونه هضم و باور کنم. این است مکتب پرسپولیس؟ اگر این است مکتب پرسپولیس همان بهتر که من پیرو مکتب استقلال هستم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • شهرام ارسالی در

    کلا عمران زاده دنبال دعوا و بزن بزنه. دوره این حرفها گذشته.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها