|

دیدیه دشان: دعوت از بنزما به صلاح تیم ملی فرانسه بود

دیدیه دشان که تیم ملی فرانسه را به قهرمانی جام جهانی 2018 رساند، حالا با دعوت از کریم بنزما نشان داد که هدف قهرمانی در یورو 2020 برای او…

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش شایانیوز به نقل از طرفداری،  دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه در خصوص لیست 26 نفره بازیکنان دعوت شده برای یورو 2020 و به خصوص حضور کریم بنزما بعد از نزدیک به 6 سال گفت:

 همیشه رقابت وجود دارد. شما به ژیرو و بنزما اشاره کردید، اما آنها بیش از 3 سال در کنار هم بازی کرده اند. این انتخاب، مثل همیشه به صلاح تیم ملی فرانسه است. تیم ملی فرانسه قرار است با حضور کریم بنزما بهتر شود، اما این اتفاق با حذف اولیویه ژیرو همراه نخواهد بود. فراموش نکنید که تیم ملی فرانسه سال ها نتایج خوبی کسب کرده و نایب قهرمانی اروپا و قهرمانی جهان را کسب کرده ایم.

 چرا که نه؟ نه من و نه هیچکس دیگر قابلیت این را نداریم که به گذشته برگردیم و برخی اتفاقات را تغییر دهیم. مهم ترین مسئله امروز و فرداست. قدم های مهمی برداشته شد. ما همدیگر را ملاقات کردیم و به مدت طولانی بحث کردیم. بعد از آن، من تأملی طولانی داشتم تا به این نتیجه برسم و تصمیم بگیرم. صحبت هایی که بین ما رد و بدل شد را فاش نخواهم کرد و این به من و بنزما مربوط است. به این گفتگو نیاز داشتیم، و قبلاً با شرایط سختی روبرو شده بودیم، اما همیشه مسائل شخصی خود را نادیده گرفته ام. تیم ملی فرانسه متعلق به من نیست، و به خوبی می دانم که با تصمیمات خود، مسئولیت مهمی به عهده دارم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها