|

ستاره فصل قبل رئال مادرید این فصل خاموش شده است!

بلینگام دیگر مثل فصل پیش نمی‌درخشد و در این میان افرادی به غیر از خودش هم باید سرزنش شوند.

لینک کوتاه کپی شد

تصمیمات تاکتیکی کارلو آنچلوتی تأثیر قابل توجهی بر نقش جود بلینگام در رئال مادرید در این فصل داشته است. 

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ سرمربی ایتالیایی بارها و بارها موقعیت این هافبک جوان انگلیسی را تغییر داده  و اغلب او را به سمت راست خط حمله فرستاده تا وظایف دفاعی را بر عهده بگیرد، به جای اینکه او را در نقش اصلی خود در خط هافبک مرکزی قرار دهد. این تغییر تاکتیکی، عملکرد تهاجمی بلینگام را محدود کرده و توانایی او را برای گلزنی و ارسال پاس گل کاهش داده است.

ورود کیلیان امباپه نیز اوضاع را پیچیده‌تر کرده است. در حالی که حضور امباپه بدون شک قدرت تهاجمی تیم را افزایش داده، اما تعادل تیم را نیز بر هم زده و فرصت‌های بلینگام برای انجام کارهای مؤثر را کاهش داده است. تمایل امباپه به حضور در مرکز حملات، توانایی بلینگام برای ورود به محوطه جریمه را محدود می‌کند که یکی از ویژگی‌های اصلی بازی او به حساب می‌آید.  در مورد همان جاگیری‌هایی صحبت می‌کنیم که فصل قبل عامل اصلی گلزنی او بودند . 

تمرکز آنچلوتی بر تطبیق تیم با امباپه، منجر به تغییر کلی در رویکرد تیم شده است . در حالی که وینیسیوس جونیور به خوبی با سیستم جدید سازگار شده، بلینگام برای پیدا کردن جایگاه خود در تیم هنوز باید تلاش کند. اصرار سرمربی ایتالیایی بر استفاده از بلینگام در نقش‌های دفاعی، کارآیی او در حمله را مختل کرده و مانع از نمایش کامل پتانسیل او شده است.

در نهایت، این سؤال باقی می‌ماند: آیا رویکرد تاکتیکی آنچلوتی بهترین راه برای به حداکثر رساندن استعداد بلینگام است؟ با محدود کردن آزادی عمل او و قرار دادن او در موقعیت‌های ناآشنا، مربی ممکن است در حال خفه کردن ستاره جوان و آسیب رساندن به عملکرد کلی تیم باشد. 

پست‌های جود بلینگام در فصل جاری با رئال مادرید

  • 6 بازی به عنوان هافبک هجومی (1 پاس گل)
  • 2 بازی به عنوان هافبک چپ
  • 2 بازی به عنوان هافبک وسط (2 پاس گل)
  • 1 بازی به عنوان هافبک راست

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها