|

(عکس) حمایت قاطع وینیسیوس از سه بازیکن بارسلونا

در پی توهین‌های نژادپرستانه هواداران رئال علیه چند بازیکن بارسلونا، وینیسیوس جونیور پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی بارسلونا مقابل رئال مادرید حواشی مربوط به نژادپرستی هم داشت. ویدیوهایی از سانتیاگو برنابئو در جریان ال کلاسیکو منتشر شده که تعدادی از تماشاگران رئال مادرید را مشغول توهین کردن به لامین یامال نشان می‌دهد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ حال طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، علاوه بر یامال، رافینیا و آنسو فاتی نیز شب گذشته مورد توهین قرار گرفته بودند. به هر روی، رئال مادرید قرار است در این مورد تحقیق کند. 

در این راستا، وینیسیوس جونیور با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی، ضمن محکوم کردن نژادپرستی، از بازیکنان بارسلونا قاطعانه حمایت کرد. وینی جونیور که خود بیش از هر کسی قربانی نژادپرستی بوده، نوشت:

اتفاقی که دیروز در ورزشگاه برنابئو با توهین‌های نژادپرستانه رخ داد، بسیار شرم‌آور است. برای چنین افرادی در جامعه ما جایی نیست. حمایت کامل و قاطعم را به لامین، آنسو و رافینیا ابراز می‌کنم. مطمئنم که مسئولین شهر مادرید و نیروی پلیس همه کار را خواهند کرد تا مرتکبین این عمل زشت را شناسایی و مجازات کنند.

توییت وینیسیوس جونیور و محکوم کردن نژادپرستی وینیسیوس جونیور از لامین یامال، رافینیا و آنسو فاتی حمایت کرد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها