|

بیرانوند و درویش چند ساعت برای عذرخواهی رسمی فرصت دارند

رضا درویش و علیرضا بیرانوند تنها چند ساعت باقیمانده امروز را برای عذرخواهی رسمی برای جلوگیری از جریمه و محرومیت فرصت دارند.

لینک کوتاه کپی شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از بررسی پرونده مربوط به مصاحبه علیرضا بیرانوند علیه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های دروازه‌بان ملی پوش تراکتور تبریز واکنش نشان داد.

آنها بدون ورود به ماجرای پرداخت رشوه پنج میلیارد تومانی تحت عنوان شیرینی به تنی چند از اعضای هیأت مدیره تصمیم به جریمه دو میلیارد تومانی و محرومیت یک جلسه این دروازه‌بان گرفتند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از مهر؛ طبق این حکم، بیرانوند از تاریخ قطعیت دادنامه (۲۸ مهرماه ۱۴۰۳) یک هفته فرصت داشت تا با عذرخواهی در رسانه‌های رسمی کشور مانع از محرومیت خود شود و آن را به حالت تعلیق درآورد.

همچنین او برای جلوگیری از جریمه دو میلیارد تومانی نیز فرصت یک هفته‌ای برای ارسال لایحه دفاعی خود به کمیته استیناف داشت تا آنجا مورد بررسی قرار دهد.

دروازه بان تیم ملی ایران پنجشنبه هفته گذشته با انتشار یک مصاحبه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد اما نه تنها موضوع را حل نکرد بلکه به اما و اگرهای این پرونده افزود تا بیرانوند از صحبت‌هایش پشیمان شده و این مصاحبه نیز پاک شود تا مورد وثوق برای کمیته انضباطی نباشد.

بنابراین بیرانوند طبق حکم کمیته انضباطی فقط امروز را فرصت دارد تا عذرخواهی کند در غیر این صورت نمی‌تواند در بازی فردا یکشنبه تراکتور تبریز مقابل آلومینیوم اراک از دروازه تیمش حفاظت کند.

همچنین شکایت کمیته وضعیت بازیکنان علیه رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران مبنی بر نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها و توهین و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه با رسانه‌ها به پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جریمه نقدی شد. همچنین او منوط به پرداخت این مبلغ ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه و همچنین سه ماه محرومیت از حضور در استادیوم‌های فوتبال مربوط به مسابقات لیگ و جام حذفی کشور که نیمی از آن منوط به عذرخواهی رسمی در رسانه‌ها ظرف مدت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه با رعایت ماده ۱۰۷ مقررات انضباطی تا پایان فصل جاری تعلیق می‌گردد محکوم می‌شود. رأی صادره ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی نزد کمیته استیناف بود تا درویش امروز را فرصت داشته باشد تا به حکم ایراد وارد کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها