|

موسیمانه درخواست جذب بازیکن داد!

سرمربی جدید استقلال، خواستار جذب یک مهاجم تمام‌عیار شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال، که به تازگی به این تیم ملحق شده، به مدیران باشگاه درخواست کرده است تا یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرند. موسیمانه هفته گذشته به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد و قرار است هدایت این تیم را در لیگ برتر ایران و لیگ نخبگان آسیا بر عهده داشته باشد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از صدآنلاین؛ این مربی 60 ساله پیش از این تجربه هدایت چند تیم در خاورمیانه را داشته و فصل گذشته در تیم عربستانی ابها فعالیت کرده است. اکنون که استقلال با 2 برد، 2 تساوی و 3 شکست در هفت بازی ابتدایی، نتایج خوبی نداشته، موسیمانه امیدوار است بتواند این تیم را به ثبات برساند و آنها را دوباره به جمع مدعیان در صدر جدول بیاورد.

به نقل از SNL24، منابع نزدیک به باشگاه استقلال گزارش داده‌اند که موسیمانه فهرستی از گزینه‌های مهاجم مدنظرش را به مدیران باشگاه ارائه داده است. هنوز جزئیات دقیقی از نام بازیکنان در این فهرست در دسترس نیست، اما شایعاتی مبنی بر عدم رضایت او از عملکرد آرمان رمضانی و گوستاوو بلانکو به گوش می‌رسد.

استقلال یک جای خالی در فهرست بازیکنانش دارد و این فرصت به آنها اجازه می‌دهد تا یک بازیکن آزاد جذب کنند، که می‌تواند به تقویت خط حمله تیم کمک کند. مهاجمان کنونی استقلال در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی مقابل الغرافه و السد سه گل به ثمر رسانده و در لیگ برتر نیز در هفت بازی، هشت گل زده‌اند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها