|

فرنکی دی یونگ نمی‌تواند به ترکیب بارسلونا برگردد!

فرنکی دی یونگ دیگر مانند گذشته در خط هافبک بارسلونا اولویت اول نیست.

لینک کوتاه کپی شد

پیروزی بارسلونا مقابل سویا، ششمین باری بود که مارک کاسادو به عنوان بازیکن اصلی در ترکیب این فصل بارسلونا قرار گرفت. بارسا در تمام این شش بازی به پیروزی رسیده و تنها شکستش در این فصل لالیگا، زمانی رخ داد که مارک کاسادو در دیدار با اوساسونا نیمکت‌نشین بود. 

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ کاسادو که لقب «یوسوا کیمیش جدید» را از سوی هواداران بارسلونا دریافت کرده، دقیقا در همان پستی بازی می‌کند که خوان لاپورتا آرزو داشت با جذب کیمیش، این هافبک آلمانی را آن‌جا ببیند. فلیک موفق شده از کاسادو به بهترین شکل ممکن بازی بگیرد و حالا اوضاع برای یک نفر به‌هم ریخته به نظر می‌رسد: فرنکی دی یونگ. 

در کنفرانس مطبوعاتی هانسی فلیک، موضوع بازی نکردن فرنکی دی یونگ مقابل سویا مطرح شد. سرمربی بارسلونا در پاسخ گفت که دی یونگ مصدوم نبود و او ترجیح داد گاوی را به‌جای هافبک هلندی به زمین بفرستد. هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند و تقریبا همه آن‌ها باور دارند که دی یونگ شانس خیلی کمی برای بازگشت به ترکیب اصلی بارسا دارد. 

هواداران بارسلونا در شبکه‌های اجتماعی

نظریه نامحبوب: فرنکی دی یونگ نمی‌تواند مارک کاسادو را نیمکت‌نشین کند. هرچه زودتر با این حقیقت کنار بیایید، بهتر است. 

متاسفانه باید بگویم با سطحی که کاسادو از خودش نشان می‌دهد، غیرممکن است که فرنکی دی‌یونگ جای او را در ترکیب بگیرد.  ما در خط هافبک به کاسادو نیاز داریم و نه، فرنکی دی یونگ نمی‌تواند کار او را انجام دهد.   

مارک کاسادو، تو احترام مرا به دست آوردی. فرنکی دی یونگ شاید مستعد باشد اما این پسر از جان برای تیمش مایه می‌گذارد.  

اگر جای فرنکی بودم، در سریع‌ترین زمان ممکن پیشنهاد منچستریونایتد را قبول می‌کردم. کاسادو به او اجازه فیکس شدن نخواهد داد. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها