|

مصدومیت دوباره دی یونگ در بارسلونا

هافبک بارسلونا دچار مصدومیت خاصی شده و هنوز نتوانسته کامل ریکاوری کند.

لینک کوتاه کپی شد

فرنکی دی یونگ به دلیل مصدومیت عجیبش از ناحیه مچ پا، همچنان نمی‌تواند برای بارسلونا بازی کند. مصدومیت فرنکی دی یونگ همچنان یک معمای حل نشده برای کادر پزشکی و مدیریتی بارسلونا به حساب می‌آید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ او در ماه آوریل مصدوم شد و پیش‌بینی می‌شد که بین ۶ تا ۸ هفته دور از میادین باشد. با این حال او دلیل همین مصدومیت نتوانست در یورو 2024 بازی کند. 

اکنون، ۲۵ هفته پس از این مصدومیت، بارسلونا همچنان هیچ اطلاعی از زمان بازگشت این فرنکی دی یونگ ندارد و نگرانی جدی در مورد وضعیت او وجود دارد. هافبک هلندی بارسا به تمرینات گروهی برگشته اما هنوز احساس آمادگی 100 درصد ندارد. احتمال حضور او در بازی بعدی مقابل ختافه (چهارشنبه، 22:30 به وقت تهران) وجود دارد، اما همه چیز به احساس خود بازیکن وابسته است. 

مصدومیت دی یونگ بسیار عجیب است. او هر روز احساس متفاوتی دارد و روند ریکاوری او آن‌طور که باشگاه انتظار دارد، پیش نمی‌رود. پزشکان باشگاه هم به نوعی گیج شده‌اند و شرایط او را درک نمی‌کنند. بارسلونا به فرنکی دی یونگ، جراحی را پیشنهاد داده بود اما او این پیشنهاد را رد کرد و تصمیم گرفت درمان سنتی (محافظه‌کارانه) را برگزیند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها