|

اقدام جنجالی منچستریونایتد علیه الکس فرگوسن

مدیران منچستر یونایتد تصمیم گرفتند که پس از سال‌ها با الکس فرگوسن قطع همکاری کنند و او دیگر سفیر این باشگاه نباشد.

لینک کوتاه کپی شد

سر الکس فرگوسن در سال ۲۰۱۳ تصمیم گرفت که به دوران حضورش روی نیمکت منچستریونایتد به عنوان سرمربی این تیم و پس از کسب افتخارات و قهرمانی‌های بسیار خاتمه دهد اما از آن سال به بعد همچنان یکی از اعضای اصلی این باشگاه بود و به عنوان سفیر جهانی یونایتد با آنها همکاری می‌کرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛ دستمزد دریافتی از سوی فرگوسن در طول این مدت ۲.۵۸ میلیون یورو بود و او همچنین به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه هم در یونایتد حضور داشت و درباره بسیاری از خریدها و انتخاب سرمربی به صورت مستقیم نظر می‌داد.

از زمانی که شرکت اینئوس و سرجیم راتکلیف ۲۷.۷ درصد از سهام یونایتد را خریداری کردند و خانواده گلیزر اعلام کردند که از این پس آنها تصمیم گیرنده اصلی در بسیاری از مسائل این باشگاه خواهند بود تغییرات بسیاری در ساختار مدیریتی و نحوه اداره یونایتد صورت گرفت.

و حالا به نظر می‌رسد که نوبت به فرگوسن رسیده که همکاری‌اش با شیاطین سرخ را پس از چند دهه به صورت کامل به پایان برساند. اتلتیک مدعی شده است که مدیران جدید یونایتد اعلام کردند که دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این مربی سابق ۸۲ ساله ندارند و او دیگر به عنوان سفیر جهانی این باشگاه حقوقی از آنها دریافت نخواهد کرد.

اصلی‌ترین دلیل این تصمیم کاهش هزینه‌های یونایتد است که در طول چند ماه گذشته باعث شده است که بسیاری از مدیران و کارکنان این باشگاه تعلیق شوند اما شاید کمتر کسی فکر می‌کرد که چنین تصمیمی درباره فرگوسن که یکی از نمادها و اسطوره‌های این باشگاه به حساب می‌آید گرفته شود.

این تصمیم با عصبانیت بسیاری از هواداران یونایتد همراه بوده و آنها واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این اتفاق نشان داده‌اند. یکی از آنها در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "آیا انجام چنین کاری واقعا ضروری بود؟ حتی اسطوره‌ها هم از ماموریت کاهش هزینه‌ها در امان نیستند."

کاربر دیگری هم اضافه کرد: "چی؟؟؟ این یک بی‌احترامی کامل به سر الکس فرگوسن است!!"

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها