|

هانسی فلیک اجازه جدایی به 3 بازیکن بارسلونا را نمی هد

بارسلونا با درخواست فلیک این روزها هدف اصلی خود را تمدید قرارداد پدری، گاوی و آرائوخو تا پایان این فصل قرار داده است.

لینک کوتاه کپی شد

هر سه بازیکن قراردادشان با بارسلونا در سال 2026 به پایان می رسد و این کاملا نگران کننده است چرا که در تابستان پیش رو رقم انتقالشان کاهش خواهد یافت و تبدیل به یک هدف بالقوه برای باشگاه های بزرگ اروپایی خواهند شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ با این حال باشگاه به خصوص برای تمدید با دو هافبک خود خوشبین است و البته رونالد آرائوخو هم نسبت به چند ماه پیش تمایل بیشتری برای ادامه بازی در بارسا دارد.

موندودپورتیوو امروز نوشت، باشگاه بارسلونا در حال حاضر تماس های خود را با سه بازیکن آغاز کرده است که آنها را برای پروژه آینده باشگاه بسیار مهم می داند و قرارداد آنها نیز در سال 2026 به پایان می رسد: پدری (21 ساله)، گاوی (20) و آرائوخو (25). به گفته منابع نزدیک به باشگاه، این خوش‌بینی وجود دارد که تمدید قرارداد دو نفر اول در پایان همین فصل نهایی شود.

2095111

در مورد مدافع اروگوئه‌ای چنین حس مثبتی وجود ندارد، اما تمایل بیشتری به ادامه کار در او دیده می شود. به خصوص پس از شک و تردیدهایی که در زمستان گذشته داشت، زمانی که بایرن مونیخ تمام تلاش خود را برای خرید او انجام داد.

هدف خوان لاپورتا و دکو، مدیر ورزشی، این است که آنها را تا سال 2030 حفظ کنند، یعنی قراردادشان 5 سال دیگر تمدید شود. بارسا مایل است مذاکرات را به سرعت به پایان برساند اما زمان بندی تحت تاثیر بازی جوانمردانه مالی باشگاه خواهد بود. در صورت تمدید قرارداد با نایکی، بارسلونا بلافاصله روند نهایی کردن تمدید قرارداد با این سه بازیکن را پیگیری خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها