|

فلیک به هافبک بارسلونا فعلا بازی نخواهد داد

فلیک به گاوی گفته است که از او برای بازی های سنگین پیش رو استفاده نخواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

گاوی در یک هفته اخیر برای بازگشت قدم های بلندی برداشته اما فلیک او را آماده نمی بیند و در بازی های حساس مقابل بایرن و رئال مادرید به میدان نخواهد رفت. این در حالی است که گاوی خوشبین بود بتواند دقایقی در این دو بازی راهی زمین شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بعد از فیفا دی، گاوی، دنی اولمو و فرمین لوپز در دسترس فلیک خواهند بود اما شرایط آنها متفاوت است. اگر اولمو و فرمین می توانند بلافاصله وارد ترکیب شوند، گاوی همچنان باید صبور باشد  و تمرینات استقامتی را انجام دهد.

در شرایط عادی، گاوی هشت روز بعد برای دیدار مقابل سویا در مونتجوئیک، می تواند وارد فهرست شود و حتی بین ده تا پانزده دقیقه بازی کند اما شدت مصدومیت گاوی، پارگی رباط صلیبی قدامی زانوی راست و نیز پارگی منیسک، مستلزم تأمل جدی کادر فنی است و استفاده از او در بازی های سنگین توصیه نمی شود.

و بعد از بازی با سویا، تقویم بارسا سنگین تر نیز می شود و دو بازی با بایرن مونیخ و رئال مادرید در پیش خواهد بود. رسانه های بارسلونا نوشته اند که گاوی مطلع شده که در این بازی ها شانسی برای حضور در میدان نخواهد داشت و تنها در بازی های سبک تر و در دقایق پایانی اگر بارسا کار پیروزی را قطعی کرده باشد، فرصت بازی پیدا خواهد کرد. گاوی احتمالا برای حضور در بازی های تعیین کننده باید تا نیم فصل دوم صبر کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها