|

هشدار مدیران سیتی به پپ گواردیولا

پپ که قراردادش با سیتیزن‌ها فقط یک سال دیگر اعتبار دارد، به صراحت اعلام کرده که به پایان دوران مربیگری خود در این تیم نزدیک می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گفته ESPN، مسئولان سیتی با پپ مذاکراتی داشته‌اند و امیدوارند  قبل از پایان سال جاری، پاسخ قطعی گواردیولا را دریافت کنند  تا بتوانند به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او باشند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ با توجه به جدایی بگیریستین، مدیر ورزشی باتجربه باشگاه، بسیاری معتقدند که گواردیولا نیز ممکن است در پایان فصل از منچسترسیتی جدا شود تا راه را برای هوگو ویانا، جانشین بگیریستین، هموار کند. اگرچه سیتی بارها بر تمایل خود برای حفظ گواردیولا تأکید کرده است، گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که این سرمربی به فکر کناره‌گیری در سال ۲۰۲۵ است.

روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ لیسبون، که تحت نظر هوگو ویانا، مدیر ورزشی آینده سیتی کار می‌کند، یکی از گزینه‌های مطرح برای جانشینی گواردیولا است. برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، نیز از آموریم به عنوان یک گزینه مناسب برای موفقیت در لیگ برتر یاد کرده است.

طبق گزارش The Athletic، اگر سیتی به دنبال جانشینی برای گواردیولا باشد، آموریم می‌تواند گزینه مورد علاقه ویانا باشد. با این حال، وجود رابطه قبلی بین این دو نفر به معنای قطعی بودن همکاری آن‌ها در سیتی نیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها