|

تفاوت عجیب استقلال با سرمربی موقت

استقلال در دومین بازی خود تحت هدایت بختیاری‌زاده 3 گل به تیم چادر ملو زد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که تماشاگران استقلال چشم انتظار حضور یک مربی خارجی در راس کادر فنی تیم هستند و شاید هم برای این اتفاق لحظه شماری می‌کنند، سهراب بختیاری‌زاده بدون توجه به اخبار و حواشی سعی می‌کند، استقلال را به تیم بهتری تبدیل کند. این موضوع در بازی با هوادار هویدا بود و نتیجه دیدار دوستانه با تیم سخت‌کوش چادرملو هم نشان می‌دهد، سهراب بختیاری‌زاده در انجام این ماموریت موفق بوده است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ نمایش استقلال در زمین شماره دو آزادی و در برابر تیم سخت‌کوش چادرملو که چندی پیش در بازی رسمی و در ثانیه‌های پایانی بازی در برابر پرسپولیس شکست خورد، بارقه‌های امید را برای تماشاگران استقلال زنده کرد. صرف نظر از نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، سهراب بختیاری‌زاده نشان داد در تلاش است هویت استقلال را به تیم برگرداند. ارائه بازی تهاجمی و خلق موقعیت‌های متعدد روی دروازه حریف. هر مربی دیگری به جای او بود کار سختی را پیش رو داشت. به این خاطر که استقلال یک فصل و چند هفته بود که به بازی دفاعی و دفاع – ضد حمله عادت کرده بود. از سویی استقلال این فصل در بیشتر زمان‌ها به دلیل عدم توافق باشگاه استقلال با مربی اسپانیایی بدنساز نداشت و از سویی در این برهه از زمان چند بازیکن استقلال از جمله روزبه چشمی – ابوالفضل جلالی – ایمان سلیمی – آرش رضاوند و ... مصدوم هستند و در بازی دیروز استقلال را همراهی نکردند.

2094214

سهراب که باید در روزهای آینده سکان هدایت استقلال را به مربی خارجی محول کند، در همین فرصت کم نشان داده است قادر به ایجاد تحول در تیم بحران‌زده است. فوتبال تهاجمی را بیشتر از فوتبال تدافعی دوست دارد و از همه مهمتر از عهده هدایت ستاره‌ها بر می‌آید. او در بازی با هوادار با بازی دادن به اندونگ – کاکوتا و جلال در میانه زمین نشان داد اهل فوتبال پاس – پاس است و زیاد اهل پاس‌های بلند برای سانتر فوروارد و شکل دادن موج دوم حمله یا همان فوتبال دفاع و ضد حمله نیست.

اگر تا بازی با ذوب آهن مربی خارجی برای استقلال نیاید سهراب بختیاری‌زاده یک فرصت دیگر دارد. بدون شک اگر او در شرایط ایده‌آلی به استقلال می‌آمد و حمایت تماشاگران را به همراه داشت، امروز با اعتماد به نفس بیشتری کارش را انجام می‌داد کما اینکه در بازی با هوادار و چادرملو نشان داد که می‌تواند فوتبالی را به شاگردانش القا کند که هم نتیجه به دنبال داشته باشد و هم تماشاگران را راضی کند.

2094213

به نظر می‌رسد سهراب صرف نظر از اتفاقات بیرونی در حال لذت بردن از دوران حضور در راس کادر فنی تیم استقلال است. او از تاثیر گذاری خود در تیم لذت می‌برد و حالا دو بازی دو برد. اگر حضور مربی خارجی در استقلال نهایی شود او این سکان را با خاطره‌ای خوش به سرمربی بعدی تحویل خواهد داد و شاید همین تجربه کم به سرمربیگری او در آینده کمک شایانی کند.

استقلال – چادر ملو؛ 3-0. این یک بازی دوستانه بود. اما سهراب بختیاری‌زاده نشان داد در همین دو بازی استقلال را متوجه کرد که باید روی زمین بازی کند. تهاجمی. البته که ماموریت وی در بازی با ذوب آهن هم ادامه خواهد داشت و شاید این بازی شایستگی‌های او را بیشتر اثبات کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها