|

با این خبر بازیکنان تیم ملی شوکه شدند

بازیکنان تیم ملی در پرواز به سمت تاشکند با شنیدن خبر لغو میزبانی تیم ملی در بازی با قطر به شدت از تصمیم اتخاذ شده گله کردند.

لینک کوتاه کپی شد

خبر لغو بازی تیم ملی مقابل قطر در شهر مشهد پای پرواز ملی‌پوشان به سمت تاشکند موجی از نگرانی را میان ملی‌پوشان و حتی اعضای کادر فنی تیم ملی به وجود آورد. بازیکنان تیم ملی متفق القول بر این باورند اگر بازی با قطر در کشور ثالث برگزار شود، تمام بازی‌های مرحله مقدماتی به همین منوال انجام خواهد شد و آنها ناچار خواهند بود تا پایان مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال به همین منوال ادامه دهند و از حق میزبانی محروم باشند.

 

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از شهرآرانیوز؛ این ناراحتی به گوش مسئولان فدراسیون فوتبال هم رسید و حتی برخی بازیکنان تیم ملی در صحبتی که با مسئولان داشتند اعلام کردند که نباید زیر بار این ماجرا بروند، چون بدعت می‌شود و فوتبال ایران ضرر خواهد کرد. با توجه به اینکه شرایط منطقه به دلیل مسائل سیاسی تغییر کرده، اما بعید است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این سادگی زیر بار میزبانی فوتبال ایران برود، اما پر واضح است که اگر لابی تاج با مقامات کنفدراسیون فوتبال آسیا قوی باشد، میزبانی باز خواهد گشت و بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی از نگرانی خارج خواهند شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها