|

جانشین کارواخال در رئال مادرید مشخص شد

رئال مادرید در نظر دارد تا خط دفاعی اش را تقویت کند و برای این منظور، نگاه‌ها را به سمت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول دوخته است.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت‌ شدید و طولانی‌مدت دست کارواخال، مدافع راست باتجربه رئال مادرید، باعث شده است تا این باشگاه به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای او باشد. الکساندر آرنولد که به دلیل توانایی‌های هجومی و پاس‌های دقیقش شناخته می‌شود، گزینه ایده‌آل مادریدی‌ها محسوب می‌شود.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از طرفداری؛ نیاز کهکشانی‌ها به تقویت خط دفاعی باعث شده تا سران این باشگاه زودتر از موعد در نظر گرفته شده قبلی پروسه جذب آرنولد را آغاز کنند، اما این کار مشروط به انجام اقدامی از سوی ستاره انگلیسی است‌. 

به شرط عدم تمدید قرارداد الکساندر آرنولد با لیورپول تا پایان سال ۲۰۲۴، رئال مادرید در ژانویه ۲۰۲۵ مذاکرات خود را با مدافع لیورپول آغاز خواهد کرد.  رئال مادرید به رهبری خونی کالافات،. قصد دارد وضعیت آرنولد را تا ابتدای زمستان زیر نظر بگیرد و سپس با او وارد مذاکره شود. البته، رئال مادرید به این نکته نیز توجه دارد که حقوق پیشنهادی نمایندگان آرنولد با ساختار دستمزد باشگاه همخوانی داشته باشد.

چرا رئال مادرید به دنبال جذب الکساندر آرنولد است؟

•  تجربه فراوان در عین جوانی:  الکساندر آرنولد با ۲۶ سال، سن مناسبی دارد و سال‌ها می‌تواند به عنوان یک مهره کلیدی در ترکیب رئال مادرید بازی کند.

 •  توانایی‌های هجومی بالا:  آرنولد توانایی بالایی در ارسال پاس گل و ایجاد موقعیت برای گلزنی دارد.

 •  پایان قریب‌الوقوع قرارداد با لیورپول:  قرارداد الکساندر-آرنولد با لیورپول تا تابستان 2025 به پایان می‌رسد و این موضوع، انتقال او را به رئال مادرید مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند.

 •  نیاز رئال مادرید به تقویت خط دفاعی:  مصدومیت‌های مکرر کارواخال و همچنین سن بالای لوکاس وازکز، باعث شده تا رئال مادرید به دنبال یک مدافع راست جوان و باکیفیت باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها