|

حمایت اسطوره استقلال از تصمیم فرهاد مجیدی

حسن روشن پیشکسوت استقلال در مورد جانشین نکونام و احتمال بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال صحبت کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن اظهار داشت: خیلی ها می گویند آقای روشن باز هم حرف شما درست از آب درآمد. باور کنید من پیشگو نیستم و فقط آنچه بر اساس اصول فوتبال می بینم بر زبان می‌آورم. ما به جز راست نمی گوییم. وقتی حرف راست می زنیم برای همه تلخ است. به خود مسئولان هلدینگ هم گفته بودم این راه اشتباه است. خیلی هم قشنگ قبول کردند اما بعد کار دیگری انجام دادند. دیدیم که در نهایت چه اتفاقاتی برای استقلال رخ داد و چگونه با اعصاب هواداران این تیم بازی شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از اطلاعات آنلاین؛ وی افزود: الان هم می گویند دنبال مربی خارجی هستیم. این هم یک اشتباه بزرگ دیگر است.خارجی خوب الان بیکار نیست. چه کسی را می خواهند بیاورند؟ الان دلال ها در تهران کلی مربی در خانه خود دارند و احتمالا یکی از اینها را می آورند.

وی گفت:

نکونام به حرف من گوش نکرد. قبل از اینکه بیاید استقلال گفتم نیا اینجا پسر خوب، چون اینجا خراب می شوی. گفتم تو که نیاز به پول نداری. آمد و آن مشکلات پارسال ایجاد شد. خدا به او اما کمک کرد و پارسال به خیر گذشت. باید آن اتفاقات را مرور می کرد و امسال مانع خراب شدن خودش می شد. در این سالها خیلی ها مثل نکونام آمدند و خراب شدند. منصوریان و فکری هم آمدند و خراب شدند و رفتند چون دور و برشان آدم های قوی نداشتند. آقای نکونام خیلی هم بچه خوبی است. از روز اول گفتم اشتباه می کنی. باید کمیته فنی داشته باشید.

روشن در ادامه افزود:

 

الان هم آقای سهراب بختیاری زاده فکر نکند تصمیم درستی گرفته است. احتمالا او هم خراب می شود.منصور پورحیدری چگونه سرمربی شد؟ رفت کنار یک مربی بزرگ به اسم رایکوف و کار را یاد گرفت و شد سرمربی استقلال. الان در اروپا کدام مربی خوبی بیکار است؟ اگر خوب است چرا بیکار است؟ دلال ها در تهران خانه های چند اتاق خوابه دارند و در هر اتاق بازیکنان مختلف در پست های گوناگون و مربی دارند و تا شما لب تر کنید تقدیم تان می کنند. در استقلال تنها یکبار مربی خارجی قهرمان شده و آن هم رایکوف بود. او هم چون فکر ساختن تیم بود موفق شد. اما الان کدام مربی خارجی می تواند این کار را انجام دهد؟

وی در ادامه گفت:

به نظر من پرونده نکونام در مربیگری بسته شد؛ حداقل در ایران که بسته شده است. من جای او باشم دیگر مربیگری نمی کنم. پول هم که دارد، برود استراحت کند.

روشن درباره  حضور فرهاد مجیدی در استقلال  گفت:

اگر بیاید که تیم را نجات دهد، باید اسمش را گذاشت فرهادِ دیوانه! همین الان سهراب بختیاری زاده که بچه خوبی هم هست اشتباه کرد و آمد.

پیشکسوت استقلال درباره  صحبت های زشت محمود فکری  گفت:

کسی نمی داند او دقیقا چه کسی را مخاطب قرار داده است.این حرف ها برای فکری بد است. باید دید دنبال چه بوده است؟ خدا کارش درست است. خدا خطاکاران را می بخشد و ما انسان ها کاره ای نیستیم که با آبروی افراد بازی کنیم و تهمت بزنیم. یک زمان می گفتند بازیکن کم کاری کرده است و همه ناراحت می شدند اما الان ادبیاتی وارد فوتبال ایران شده که آدم از شنیدن آن خجالت می کشد. فوتبال به حال خودش رها شده است و نتیجه اش این سقوط می شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها