|

اسلحه پنهان استقلال در بازی با هوادار

رامین رضائیان در دیدار مقابل هوادار سبک متفاوتی را تجربه کرد.

لینک کوتاه کپی شد

با تغییراتی که در فاز هجومی استقلال ایجاد شد و تمرکز حملات از مرکز زمین و هدف قرار دادن عمق دفاعی هوادار، فرصت‌های خوبی برای رامین رضائیان ایجاد شد و او در این شرایط هم بازیکن ارزشمند و موثری ظاهر شد.

به گزارش «شایانیوز»   به نقل از ورزش سه؛ در هفته‌های ابتدایی سبک بازی استقلال به شکلی بود که رامین رضائیان لمس توپ زیادی داشت و با ارسال یا حرکات ترکیبی از سمت راست برای این تیم خلق موقعیت می‌کرد یا به سمت دروازه هجوم می‌برد، اما در این مسابقه با حضور بازیکنان تکنیکی در میانه میدان فضای خوبی در کانال‌های کناری ایجاد می‌شد که رامین بدون لمس توپ و با سرعت بالای خود در عمق حرکت می‌کرد و یک بار هم موفق شد با همین روش دروازه هوادار را باز کند، اما آفساید اعلام شد.

استقلال بازیکنانی در اختیار دارد که می‌تواند روش‌های هجومی متفاوتی را در طول نود دقیقه به نمایش بگذارد و با استفاده حداکثری از زمین مسابقه و تقسیم انرژی در زمان‌های مختلف مسابقه، تنوع هجومی بیشتری داشته باشد، اتفاقی که در بازی با هوادار رقم خورد و بعد از تعطیلات فیفادی می‌تواند با پختگی و هماهنگی بیشتری در مسابقات حاضر شود.

این سبک بازی برای بازیکنی مانند رامین رضائیان که تخصص بالایی در اضافه شدن از عقب زمین دارد دلنشین و بهتر خواهد بود، ستاره استقلال در این سبک بازی روزهای شیرینی را با پیراهن آبی تجربه خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها