|

5 برزیلی چادرملو علیه پرسپولیس

چادرملو در شرایطی به دیدار پرسپولیس می رود که پنج بازیکن برزیلی در اختیار دارد.

لینک کوتاه کپی شد

تیم فوتبال چادرملو اردکان که سیر صعودی را با سرعت قابل توجهی سپری می کند و در مدت زمان اندکی پس از خرید امتیاز قشقایی شیراز و تشکیل تیم فوتبال در لیگ دسته اول توانست به لیگ برتر صعود کند، در هفته های سپری شده نیز عملکرد قابل قبولی داشته است.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از ورزش سه؛ چادرملو که با کسب هشت امتیاز در رتبه ششم جدول رده بندی قرار دارد، امروز به دنبال خلق یک شگفتی در استادیوم تختی تهران است. شاگردان محمدسعید اخباری تلاش می کنند تا بتوانند مأموریت سخت و دشواری را با موفقیت پشت سر بگذارند که بدون شک نقش پنج بازیکن برزیلی در این تیم نیز قابل توجه خواهد بود.

اردکانی ها که نخستین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه کرده و استان یزد را پس از 20 سال در لیگ برتر صاحب تیم کرده اند، در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته و پنج بازیکن برزیلی و یک بازیکن سوری را به خدمت گرفته اند و تلاش می کنند بتوانند به اهداف خود برسند.

* ادسون ماردن:
سنگربان برزیلی و 32 ساله برای نخستین بار در دوران حرفه ای خود کشورش را ترک کرده است. بازیکنی با سابقه حضور در تیم هایی نظیر کلوب ریگاتس و آمازوناس، در سری های A تا D کشورش به میدان رفته و در چهار دیداری که برای تیمش به میدان رفته، دوبار موفق به ثبت کلین شیت شده است.

ماردن که از زمان پیوستن به چادرملو به گلر شماره یک محمدسعید اخباری تبدیل شده، امروز نیز از ابتدا درون دروازه تیمش می ایستد و وظیفه سختی در تقابل با مهاجمان پرسپولیس خواهد داشت.

2090694

* ویکتور ماتئوس (ویتائو):
مدافع 24 ساله برزیلی که او نیز درست به مانند ادسون ماردن برای نخستین بار در خارج از برزیل به میدان می رود. بازیکنی که تجربه زیادی در لیگ های سراسری برزیل ندارد ولی به مهره ای فیکس در چادرملو اردکان تبدیل شده و مورد اعتماد اخباری است.

2090693

از زمان پیوستن به چادرملو، او در پنج بازی به صورت کامل بازی کرده و در جریان شکست برابر ملوان نیز تک گل تیمش را به ثمر رساند. او هم امروز باید برابر مهاجمان سرسخت پرسپولیس قرار بگیرد.

* والاس آلمیدا:
هافبک دفاعی سابق فلومیننزه که در تمامی دیدارهای این فصل برای چادرملو به میدان رفته است. البته مدت زمان حضور او در میدان کمتر از نفرات قبلی بوده است. والاس نیز برای اولین بار کشورش را ترک کرده و باید دید که امروز از ابتدا به میدان می رود یا خیر.

2090692

* متئوس سانتوس:
وینگر راست خطرناک چادرملو که در بازی با استقلال خوزستان عملکرد بسیار خوبی داشت. او نیز از همان هفته نخست در ترکیب تیمش حضور داشته و به میدان رفته است. متئوس سانتوس سابقه بازی در سری های A تا D برزیل را دارد و 26 ساله است. البته او در این مدت کوتاه و ظرف 6 بازی، سه مرتبه کارت زرد دریافت کرده ولی مشکلی برای بازی امروز ندارد.

2090691

* گیلرمه هنریکه سیلوا گونسالوس:
تنها برزیلی چادرملو که خارج از کشورش و در پرتغال برای تیم ناسیونال بازی کرده است. وینگر راستی که در بازی با استقلال خوزستان برای نخستین بار به میدان رفت و گل مساوی تیمش را نیز به ثمر رساند. او فقط دو بار برای اردکانی ها بازی کرده که مدت زمان دقایق حضور او 50 دقیقه است و باید دید که امروز به میدان می رود یا خیر.

2090695

* علاء الدالی:
تنها خارجی غیربرزیلی چادرملو اردکان که هفده مرتبه برای تیم ملی سوریه نیز به میدان رفته است. پست او مهاجم بوده و سابقه بازی برای تیم های العربی و الشباب کویت و چند تیم سوری را در کارنامه دارد. او در 6 بازی برای چادرملو به میدان رفته ولی تاکنون موفق به گلزنی نشده است.

2090697
 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها