|

خبری خوش برای پرسپولیس پیش از بازی با چادرملو

مرتضی پورعلی‌گنجی بعد از مدتها مصدومیت می تواند برابر چادرملو به میدان برود.

لینک کوتاه کپی شد

مرتضی پورعلی گنجی ۲۵ مهرماه سال گذشته در دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن و در بازی مقابل قطر دچار پارگی رباط شد و همین مصدومیت کافی بود تا او قسمت زیادی از بازی‌های فصل قبل را از دست بدهد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از فرارو؛ او در بازی‌های ابتدایی فصل گذشته شرایط بازی را پیدا کرد اما هنوز از نظر بدنی مهیای بازی نبود تا تمام امیدهایش را به فصل جاری بدوزد. پورعلی گنجی در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور کامل و موثری داشت و پیش بینی می‌شد باز هم به ترکیب اصلی خط دفاعی سرخ‌ها برگردد. اما گاردیو روی او ریسک نکرد و در دو بازی ابتدایی از این مدافع باتجربه به عنوان بازیکن تعویضی بهره برد تا پس از ماه‌ها دوری از میادین، شرایط بازی را رفته رفته به دست بیاورد اما پورعلی گنجی باز هم دچار آسیب دیدگی شد و در تمرین روز بعد از بازی با تراکتور در هفته دوم به خاطر کشیدگی در ناحیه چهارسر ران باز هم برای چند هفته از تمرینات پرسپولیس دور ماند.او در این مدت تمرینات اختصاصی خود را دنبال کرد و درنهایت دو روز قبل از بازی با پاختاکور از سوی کادرپزشکی مجوز حضور در تمرینات گروهی را کسب کرد. او از روز شنبه پا به پای هم تیمی‌هایش تمرین کرد اما این زمان کوتاه‌تر از آن بود که گاریدو را مجاب کند تا از او در ترکیب اصلی قرار دهد.

حال با توجه به این که پرسپولیس روز ۱۴ مهر باید در ورزشگاه تختی مقابل تیم چادرملو بازی کند به نظر می‌رسد پورعلی گنجی این فرصت را دارد تا خودش را ار نظر بدنی و روحی مهیای این بازی کند.

حال باید منتظر بود و دید گاریدو برای بازی با چادرملو از او در ترکیب اصلی بهره خواهد برد یا نه. هرچند بعید است گاریدو که حساسیت خاصی روی آمادگی بدنی بازیکنان دارد با توجه به حضور ۵ یا نهایتا ۶ جلسه ای پورعلی گنجی در تمرینات، مجوز حضور این بازیکن را در ترکیب اصلی سرخ‌ها صادر کند و احتمالا باز هم در صورت نیاز از او به عنوان بازیکن ذخیره بهره خواهد برد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها