|

خوش‌شانسی نکونام در مسابقات آسیایی؛ بردهایی که با کلین‌شیت همراه است!

ششمین پیروزی آسیایی جواد نکونام هم همراه با کلین‌شیت به‌دست آمد.

لینک کوتاه کپی شد

 ششمین پیروزی آسیایی جواد نکونام هم همراه با کلین‌شیت به‌دست آمد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، استقلال با هدایت جواد نکونام در حالی موفق شد الغرافه را در لیگ نخبگان با 3 گل شکست دهد که این ششمین برد آسیایی نکونام بود.

در این میان یک نکته‌ جالب توجه در مورد بردهای جواد نکونام در آسیا وجود دارد و آن هم این است که سرمربی استقلال هر وقت در آسیا پیروز شده، همراه با کلین‌شیت بوده و تیمش گلی دریافت نکرده است. نکونام همیشه نشان داده مربی محتاطی است و علاقه‌ای به بازی تهاجمی ندارد. در بردهای آسیایی نکونام، هر وقت تیمش جلو افتاده، در دفاع نشسته و ثمره آن کلین‌شیت بوده است.

نکونام 5 برد با فولاد و 1 برد با استقلال به دست آورده که 4 پیروزی مقابل الفیصلی، الغرافه و آخال (رفت و برگشت) با نتیجه مشابه یک بر صفر بوده و مقابل العین هم با نتیجه چهار بر صفر پیروز شده است. ششمین برد جواد نکونام هم که با استقلال به دست آمد مقابل الغرافه با نتیجه سه بر صفر رقم خورد تا سرمربی آبی ها ترک عادت نکرده باشد و همانند گذشته با کلین‌شیت به پیروزی رسیده باشد.

نکونام در این بازی‌ها خوش‌شانس بوده چراکه به‌طور مثال بارها دروازه فولاد در مسابقات آسیایی تا آستانه فروپاشی رفت اما حملات رقبا راه به جایی نبرد.

استقلال در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا میهمان السد قطر است و نکونام امیدوار است در پانزدهمین تجربه آسیایی، موفق به کسب هفتمین برد خود شود تا تیمش همچنان در صدر جدول به کار خود ادامه دهد. باید دید آیا نکونام پس از بازی با السد، بازنده زمین مسابقه را ترک می‌کند یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها