|

طاهری: پوشیدن پیراهن تیم ملی در هر رده‌ افتخاره/بازی سختی با هند داریم

مهاجم تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت: بازی به بازی به هدف خود نزدیک می‌شویم.

لینک کوتاه کپی شد

 مهاجم تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال کشورمان گفت: بازی به بازی به هدف خود نزدیک می‌شویم.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی؛ و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کسری طاهری مهاجم تیم ملی فوتبال جوانان ایران که در بازی این تیم مقابل لائوس در گروه G مقدماتی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا توانست ۲ گل از هشت گل را به ثمر برساند.

گفت: خوشحالم با نتیجه پرگل و ارائه یک بازی ایده‌آل به پیروزی رسیدیم. بازی خیلی خوبی بود و توانستیم از موقعیت های خودمان خیلی خوب استفاده کنیم و سه امتیاز را بگیریم.

او ادامه داد: بازی اول در هر تورنمنت همیشه سخت است. بخصوص اینکه تیم لائوس هم میزبان بود اما با وجود حمایت تماشاگران،  توانستیم تمرکز خوبی داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی نوجوانان درباره بازی با هند تاکید کرد: یکی از حساس‌ترین بازی‌ها را داریم زیرا تیم خوبی در دیدار نخست نشان دادند. آنها حریف سرسختی در رده پایه هستند. امیدوارم بتوانیم هند و مغولستان را هم ببریم تا با نهایت امتیاز به دور نهایی جام ملت ها صعود کنیم.

طاهری با افتخار از پوشیدن پیراهن تیم ملی یاد کرد و گفت: افتخار می‌کنم در هر رده‌ای پیراهن مقدس تیم ملی را می‌پوشم و امیدوارم همین مسیر را تا تیم ملی بزرگسالان هم ادامه دهم. اکنون به لحظه لحظه حضور در تیم جوانان افتخار می‌کنم و تمام فکر و ذکرم موفقیت در این تیم است.

مهاجم لژیونر تیم ملی جوانان ایران با اشاره به رویای قهرمانی در جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا تصریح کرد: در رده نوجوانان تا یک قدمی جام رفتیم اما این خواسته محقق نشد. تمام تمرکز فعلی ما هم بازی به بازی پیش رفتن است. اکنون هم با وجود تمام سختی ها هدفی جز قهرمانی در آسیا نداریم. امیدوارم بتوانیم باز هم مایه افتخار برای کشور شویم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها