|

گزینه نهایی بارسلونا برای جانشینی تراشتگن

باشگاه بارسلونا، دیوگو کاستای پرتغالی را به چشم جانشین مناسب برای تراشتگن می‌بیند.

لینک کوتاه کپی شد

مصدومیت مارک آندره تراشتگن که باعث شد فصل 25-2024 برای او به پایان برسد، بارسلونا را مجبور کرده تا فکری به حال دروازه خود کند. اینیاکی پنیا فعلا دروازه‌بان اصلی بارسا به حساب می‌آید اما باشگاه به فکر گزینه‌های دیگری هم افتاده است. 

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ علاقه وویچک شزنی به بازی برای بارسلونا ، او را به گزینه‌ای منطقی برای راه حل کوتاه مدتِ مشکل دروازه بلوگرانا تبدیل کرده است. کیلور ناواس هم گزینه بارسا به حساب می‌آید اما او هم مثل شزنی یک گزینه کوتاه‌مدت است. اگر سران باشگاه به نتیجه برسند که به جای تراشتگن یک دروازه‌بان سطح بالا جذب کنند، نام چند گزینه مطرح می‌شود که جدی‌ترینِ آن‌ها، دروازه‌بان تیم ملی پرتغال است. 

دیوگو کاستا در رادار بارسلونا

مارک آندره تراشتگن سال آینده که به میادین برمی‌گردد، 33 ساله خواهد بود و مصدومیتی گریبان او را گرفته که شاید به شدت روی کیفیتش تاثیر بگذارد. به گزارش موندو دپورتیوو، دیوگو کاستا گزینه‌ای است که بارسلونا به عنوان دروازه‌بان اصلیِ آینده در نظر گرفته است.  

دیوگو کاستای 25 ساله، سال 2022 توسط ژرژ مندس به بارسلونا پیشنهاد شد و قیمتش هم آن زمان بیشتر از 15 میلیون یورو نبود. آن معامله انجام نشد وتا حالا دکو و همکارانش او را به عنوان جانشین بلندمدت تراشتگن زیر نظر بگیرند. قرارداد ملی‌پوش پرتغالی با پورتو تا سال 2027 اعتبار دارد و ارزش او در ترنسفرمارکت هم 45 میلیون یورو تخمین شده شده است. این یعنی بارسا در بهترین حالت، باید تا تابستان 2025 صبر کند که بتواند برای جذب او اقدام کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها