|

استقلال با یک گل پوز پرسپولیس را به خاک می مالد!

امیدوارم استقلال با اختلاف یک گل برنده شود

لینک کوتاه کپی شد

سبو شهبازیان بازیکن اسبق استقلال گفت: کسی که یک روز هم پیراهن این تیم را پوشیده می‌داند شرایط این تیم به ویژه در آستانه دربی برای هواداران و بازیکنان استقلال تا چه اندازه حساس و تاثیرگذار است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبر ورزشی؛ متاسفانه اوضاع روحی روانی تیم استقلال در هفته‌های گذشته چندان مطلوب و روبه‌راه نبوده است و این موضوع به شدت روی بازیکنان خط دفاعی تاثیرگذار است.

مدافعان هر تیم به شدت تحت تاثیر وضعیت روحی روانی سرمربی قرار دارند و به همین دلیل است که می‌گویم بازیکنان خط دفاعی استقلال اصلاً تمرکز نداشته و شرایط تحت فشار بدی را پشت سر گذاشتند. البته آنها قطعاً به لحاظ هماهنگی هم هنوز به شرایط مطلوب دست پیدا نکرده‌اند و این باید هرچه سریع‌تر از بین برود.

من معتقدم استقلال در این فصل یکی از بهترین یارگیری‌ها را در طول سال‌های گذشته داشته و با حضور بازیکنان خارجی خوب و نفراتی مثل رامین رضاییان قطعاً می‌توانیم وضعیت خوبی رو برای خودمان رقم بزنیم.

امیدوارم استقلال با اختلاف یک گل برنده شود. ما باید بدانیم که مساوی در این بازی به هیچ دردمان نمی‌خورد چون باز هم دو امتیاز دیگر از صدر جدول و از رقبا عقب می‌افتیم ما فقط باید برنده شویم تا هم بحران را پشت سر بگذاریم و هم رو به بالای جدول حرکت کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها