|

جمله نکونام ولوله به جان آبی ها انداخت؛ در آستانه دربی استقلال را رها می کند؟

احتمال دارد که جواد نکونام حتی قبل از دربی از سمت خودش در استقلال استعفا دهد!

لینک کوتاه کپی شد

احتمال دارد که جواد نکونام حتی قبل از دربی از سمت خودش در استقلال استعفا دهد!

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، جواد نکونام در وضعیت عجیبی به سر می‌برد و هیچ کس نمی‌داند برنامه او برای ادامه کار در استقلال چیست. تیم او با کلی ستاره و بازیکن گران‌قیمت از 4 بازی ابتدایی در لیگ برتر تنها موفق به کسب 5 امتیاز شده و هفته به هفته فاصله‌اش با صدر جدول و سپاهان بیشتر می‌شود. او دیگر به مانند فصل گذشته حمایت هواداران را ندارد و البته حضور او در استقلال با اقبال جامعه هوادارای استقلال هم روبرو نیست!

نکونام یک جنگ علنی را با فرشید سمیعی به راه انداخته و البته با جنگی نیابتی به استقبال شهریاری و هلدینگ خلیج فارس رفته است! بعد از مصاحبه‌های جنجالی آتیلا حجازی و مهدی هاشمی‌نسب این‌بار داود حقدوست، مشاور فرشید سمیعی دست به افشاگری بر علیه او زده و نکونام هم مطابق معمول سکوت را دشمن اصلی خود دانسته و در شرایطی که تنها 4 روز به برگزاری دربی زمان باقی مانده یک مصاحبه سرشار از حاشیه با خبرنگاران انجام داده است!

جواد نکونام در بخش پایانی مصاحبه شب گذشته خود با خبرنگاران از جمله‌ای استفاده کرد که شاخک خیلی‌ها تکان داد. او گفت " انشاالله دربی و تقابل با السد را با موفقیت پشت سر بگذارند! " این جمله این معنی را می‌دهد که نکونام در آن لحظه خودش را سرمربی استقلال نمی‌دانسته و صرفا آرزوی قلبی خود را بیان کرده است!

در چنین شرایط عجیبی، این احتمال وجود دارد که نکونام در آستانه بازی بزرگ استقلال با رقیب دیرینه استعفا دهد و به مانند دوران حضور خود در فولاد که در شب بازی با الهلال تیمش را ترک کرد چنین سناریویی را برای آبی‌ها پیاده و تیم را رها کند! البته او از این موضوع هم نگران است که اگر در دربی ببازد اعتبار چند ساله‌اش را از دست خواهد داد و اخراج خواهد شد. 

هرچه که هست از این گزاره جواد نکونام چیزی جز استعفا و خداحافظی نمی‌توان برداشت کرد. باید تا پایان امروز صبر کنیم و ببینیم تکلیف او با استقلال چه خواهد شد و حضور او در نیمکت این تیم که به تار مویی بند است همچنان ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها