|

کنایه نکونام به مدیران استقلال!

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با الغرافه شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال مقابل الغرافه در چارچوب رقابت‌های لیگ نخبگان با نتیجه 3 بر 0 به پیروزی رسید.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از طرفداری؛ جواد نکونام سرمربی استقلال، در نشست خبری پس از دیدار مقابل الغرافه، از هواداران استقلال بابت حمایت‌های بی‌دریغشان تشکر کرد و پیروزی تیم را به آن‌ها تقدیم کرد.

نکونام همچنین به فشارهایی که در روزهای اخیر روی تیم بوده اشاره کرد و از هواداران خواست تا از تیم حمایت کنند.

جواد نکونام در نشست خبری پس از دیدار با الغرافه اظهار داشت:

اول از همه به هوادارانمان تبریک می‌گویم؛ به تمام آن‌هایی که در فیفادی مقابل مشکلاتی که برخی افراد ناآگاه برای استقلال ایجاد کردند، ایستادند و حمایت کردند.

این برد برای هواداران و بازیکنان ماست، با توجه به شرایط سختی که در این چند روز داشتیم آن‌ها کار بزرگی کردند؛ آن‌ها به‌خاطر بزرگی‌ استقلال حواشی را جمع‌ کردند.

برخی اتفاقاتی که این مدت افتاد در شان استقلال نبود اما حالا خوشحالم که هواداران با حال خوب به خانه‌هایشان رفتند.

ما سعی کردیم بازیکنانی بگیریم که حداقل در دو سیستم از آن‌ها استفاده کنیم؛ تیم ما توانایی بازی کردن با دو سیستم را دارد و از این بابت نگرانی نداریم.

 الغرافه سه گل خورد اما تیم ضعیفی نبود.

واقعیت را من همان اول گفتم و اهل حرف الکی زدن نیستم؛ هواداران از روز اولی که به استقلال آمدم برای من سنگ تمام گذاشتند و وظیفه‌ام بود تمام تلاشم را برای تیم داشته باشم.

 در باشگاهی که هر لحظه امکان دارد مربی را جابه‌جا کنند ما سعی کردیم کارمان را درست انجام بدهیم و الان فقط برای هواداران خوشحالم چون آن‌ها کنار ما بودند و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

 اول از همه این مشکل را داریم که تیم ما کامل نیست؛ مدیر رسانه‌ای نداریم، فیلم‌بردار نداریم، عکاس نداریم؛ با مربی خارجی خودشان می‌روند مذاکره می‌کنند اما از اول فصل یک‌مربی را معرفی کردم او را هم نیاوردند! ما مربی و بدنساز خارجی داریم ولی او را به تیم نمی‌آورند.

 بیرون تیم از نظر پشتیبانی کامل نیستیم و شرایط خیلی آشفته است و برای ما خوب نیست.

 اینجا باشگاه بزرگ استقلال است و تیم ما از نظر کادر محدودیت‌هایی دارد؛ اگر فکر می‌کنند من و بازیکنان کافی هستیم ما کارمان را ادامه می‌دهیم ولی هواداران باید این شرایط را هم بدانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها