|

(ویدئو) گزارش زنده/ استقلال یک - الغرافه صفر (پایان نیمه نخست)

نیمه اول دیدار دو تیم استقلال و الغرافه با نتیجه 1-0 به سود نماینده ایران به پایان رسید

لینک کوتاه کپی شد

نیمه اول دیدار دو تیم استقلال و الغرافه با نتیجه 1-0 به سود نماینده ایران به پایان رسید.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، آبی‌ها در حالی از فردا شب کارشان در بالاترین سطح باشگاهی قاره آسیا را شروع می‌کنند که دو سال به خاطر عدم کسب مجوز حرفه‌ای از حضور در رقابتهای آسیایی محروم بودند و حالا در اولین بازی‌شان، باید در ورزشگاه شهدای شهرقدس از خوسلو و سایر بازیکنان سرشناس الغرافه میزبانی کنند.

استقلال، سربلند در برابر قطری‌ها 

استقلال تا پیش از تقابل فردای خود در برابر الغرافه، 28 مرتبه مقابل حریفانی از کشور قطر قرار گرفته که در 12 مسابقه به پیروزی رسیده، 11 مصاف با نتیجه تساوی همراه شده و البته 5 بار هم شکست خورده است. در این 28 بازی، استقلال 48 گل زده و 32 گل هم دریافت کرده است. 

آمار نکونام مقابل الغرافه

نکونام که قبلا  به عنوان سرمربی فولاد سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را داشته، 2 بار با الغرافه بازی کرده و صاحب آمار یک برد و یک مساوی است. او بهتر از هر کسی می‌داند که بازی فرداشب چقدر برایش مهم است چون عدم نتیجه‌گیری در آن می‌تواند شانس او برای ادامه همکاری با استقلال را کاهش دهد.

از یک قطری به قطری دیگر؛ استقلال دوباره در تهران میزبان است 

پیش از تقابل فردای استقلال در برابر الغرافه، این تیم برای آخرین بار در بازی برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 از الدحیل در تهران میزبانی کرده بود و بعد از آن، آبی‌ها دیگر هیچ‌گاه نتوانستند در ایران از رقبای خود پذیرایی کنند. 

استقلال و الغرافه به ایستگاه سوم رسیدند

استقلال و الغرافه، تا پیش از این 2 بار در برابر هم قرار گرفته‌اند که خروجی آن یک برد برای آبی‌های ایران و یک تساوی بوده است. استقلال هیچ‌گاه به این تیم نباخته و هواداران این تیم امید دارند تا این روند ایده‌آل باقی بماند. 

در انتظار دهمین باخت الغرافه

الغرافه تاکنون 17 مرتبه در برابر تیم‌های مختلف ایرانی بازی کرده که تنها موفق به کسب 5 برد شده و در 12 رویارویی دیگر، به 3 تساوی و 9 باخت رسیده است. استقلال می‌تواند فردا دهمین شکست این تیم را رقم بزند. 

هفته اول لیگ نخبگان آسیا 2024/25

استقلال - الغرافه 

دوشنبه 26 شهریور 1403، ساعت 21:30

ورزشگاه: شهدای شهر قدس

ترکیب استقلال

حسین حسینی، رافائل سیلوا، سامان فلاح، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، دیدیه اندونگ، محمدحسین اسلامی، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب الغرافه

خلیفه ابوبکر، ماتیاس نانی، هیونسو جانگ، سیدو سانو، عبدالله یوسف، فابریسیو دیاز، فرجان ساسی، عاصم مادیبو، کومان، احمد الجانحی، خوسلو

سرمربی: پدرو مارتینز

شرح گل

استقلال یک - الغرافه صفر (دقیقه 4 - گل به خودی): ارسال خطرناک رامین رضاییان با اشتباه عبدالله یوسف به گل اول استقلال تبدیل شد تا آبی‌ها خیلی زود مقابل حریف قطری به گل برسند.

کارت زرد

الغرافه: سیدو سانو (9)، احمد الجناحی (33)

لحظات حساس

دقیقه 1: اولین موقعیت جدی استقلال با نفوذ رامین رضاییان ایجاد شد و مدافعان الغرافه هوشمندانه توپ را دفع کردند.

دقیقه 14: ضربه خوسلو به شکلی خطرناک به سیلوا برخورد کرد و راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 20: ارسال رامین رضاییان با اشتباه عجیب خلیفه دروازه‌بان الغرافه همراه شد و نزدیک بود برای بار دوم دروازه این تیم باز شود.

دقیقه 29: ضربه اندونگ با اختلاف از بالای دروازه الغرافه به بیرون رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها